Sony STR-DA2400ES dolby DTS receiver
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Cees
Minder
Meer
10 jan 2019 09:48 #75401
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Sony STR-DA2400ES dolby DTS receiver
Wel een aparte netschakelaar met die "reset"laagspanningsswitch achter in. (2 kontakjes naar dunne draad)
Dat bedenk je niet van te voren....
Dat bedenk je niet van te voren....
Cees- pa1dba
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
10 jan 2019 06:39 #75400
door peters0076
Beantwoord door peters0076 in topic Sony STR-DA2400ES dolby DTS receiver
een keer iets nieuw is ook leuk
gr peter
gr peter
09 jan 2019 23:55 #75398
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Sony STR-DA2400ES dolby DTS receiver
Omdat er al een opvolger voor de Sony STR-DA2400ES dolby DTS receiver is besloot ik gisteren hem nader te bekijken om te zien of ik hem kon fiksen.
Optisch viel er niets op, alles zag er nog fris uit.
Wat ik wel merkte is dat als ik de power switch maar aanraakte hij al raar begon te doen, uitval display en af en toe de receiver zelf.
Het printje met de switch waarop twee conrectors zitten eruit gehaald en nader bekeken.
De zolderingen op het printje waren oké, de switch zelf en de conrectors toen met cotact reiniger gereinigd en weer gemonteerd.
Het aanraken van de power switch geeft nu geen uitval van het display meer en het af en toe uitvallen de receiver zelf.
Inmiddels heeft hij nu ruim anderhalve dag probleemloos zonder uitval staan draaien, probleem lijkt opgelost te zijn.
Oké achteraf had ik mij de kosten voor een nieuwe kunnen besparen maar aan de andere kant heeft de nieuwe meer mogelijkheden waaronder WIFI, internet radio en de mogelijkheid om er via mijn smartphone of laptop spotify op af te spelen.
Optisch viel er niets op, alles zag er nog fris uit.
Wat ik wel merkte is dat als ik de power switch maar aanraakte hij al raar begon te doen, uitval display en af en toe de receiver zelf.
Het printje met de switch waarop twee conrectors zitten eruit gehaald en nader bekeken.
De zolderingen op het printje waren oké, de switch zelf en de conrectors toen met cotact reiniger gereinigd en weer gemonteerd.
Het aanraken van de power switch geeft nu geen uitval van het display meer en het af en toe uitvallen de receiver zelf.
Inmiddels heeft hij nu ruim anderhalve dag probleemloos zonder uitval staan draaien, probleem lijkt opgelost te zijn.
Oké achteraf had ik mij de kosten voor een nieuwe kunnen besparen maar aan de andere kant heeft de nieuwe meer mogelijkheden waaronder WIFI, internet radio en de mogelijkheid om er via mijn smartphone of laptop spotify op af te spelen.
Mvg.
Bert
- Francois129
- [Francois129]
-
- Na de buizentoestellen ook vintage toestellen
07 jan 2019 19:51 #75379
door Francois129
Beantwoord door Francois129 in topic Sony STR-DA2400ES dolby DTS receiver
Bert,
Daar zal je jaren plezier van hebben.
François
Daar zal je jaren plezier van hebben.
François
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
07 jan 2019 17:28 #75378
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Sony STR-DA2400ES dolby DTS receiver
Mvg.
Bert
30 dec 2018 23:18 #75240
door MauriceH
Beantwoord door MauriceH in topic Sony STR-DA2400ES dolby DTS receiver
Mooi bezig gehouden dan.
Er stond:
"Ik heb bepaalde apparatuur en als ik de klacht hoor weet ik al voldoende.
C93. "
Betrof dus niet dit apparaat en bedoeld voor de opmerking dat dergelijke elko's niet stuk kunnen.
Sorry.
Er stond:
"Ik heb bepaalde apparatuur en als ik de klacht hoor weet ik al voldoende.
C93. "
Betrof dus niet dit apparaat en bedoeld voor de opmerking dat dergelijke elko's niet stuk kunnen.
Sorry.