Skip to main content
Gramofoon's

the lost edison

Meer
18 sep 2013 22:56 #36352 door Cees
Beantwoord door Cees in topic the lost edison
@ Klaas,
Ben ik het geheel mee eens.
@ Tino,
Wat mij betreft mag je alles wat je schrijft zonder hoofdletters punten en komma's hier op
het forum bijdragen.
Het gaat in de eerste plaats om de inhoud van jou bijdragen en dat is bij jou altijd o.k.
Plezierig om te lezen en te begrijpen en altijd weer iets bijzonders.
En nog leerzaam ook. Bovendien zit er best wel een goede begrijpelijke lijn in jou teksten.
De opmaak van de tekst is dan minder belangrijk.
En een beetje leuke humor houd de sfeer er hier wel in.
Vr gr Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
18 sep 2013 21:17 #36343 door klaas
Beantwoord door klaas in topic the lost edison
Bijzonder wat Tino allemaal weet en ons altijd weer kan vertellen. Ik hoop dat we nog veel meer interessante verhalen en geschiedenis kunnen lezen van Tino.
De tijdsperiode die hij beschrijft, heeft geen levende ziel meer meegemaakt. Een twee treden extra terug in de tijd. Misschien drie. Er was geen radio, geen electra in 99 procent van de huizen, en onze voorouders waren visser, boer of tonneman. Een beetje respect voor deze kennis vind ik wel op zijn plaats.

Bedankt, Tino. ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
18 sep 2013 07:06 #36309 door admin
Beantwoord door admin in topic the lost edison
Alles nog eens goed doorgelezen te hebben, heb ik de piketpaaltjes maar weer even verzet. het is voor het forumbeheer, die iedereen in zijn waarde wil laten en iedereen begrijpt, altijd lastig en moeilijk om discussies of delen daarvan te moeten verwijderen.

Het forumbeheer pakt er dan maar even onze beperkte en ruime forumregels erbij. En kwam tot de conclusie dat een belangrijk deel hier niet aan voldoet.

De aanleiding en alle hieraan gerelateerde berichten zijn dan ook verwijderd.

Henk - forumbeheer

Henk van 't Kruis

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
18 sep 2013 05:10 #36306 door admin
Beantwoord door admin in topic the lost edison
Leuk begin van de ochtend. Even alles nog eens goed doorlezen. Nu even op slot.

Henk

Henk van 't Kruis

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
17 sep 2013 23:01 - 17 sep 2013 23:05 #36297 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic the lost edison
Hoi Soundman 2
Wat ik me afvraag is het volgende.
Heeft je betoog meer met de lengte van het bericht te maken dan de punten en komma's ?
Zelf ben ik niet een voorstander voor ellen lange verhalen.
Mg.
Bert.

Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 17 sep 2013 23:05 door Bert Kn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
17 sep 2013 22:24 #36293 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic the lost edison
Ik heb dit bericht gevolgd en wilde er eigenlijk niet op reageren.
Het verhaal van Tino was voor mij wel duidelijk zonder de punten en komma's.
Niet iedereen is een meester in de Nederlandse taal vroeger had ik er een 6- voor op mijn rapport.
Maar goed dat er nu spelling controle is anders zou ook ik constant aangevallen worden.
: huh

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena