- Berichten: 4349
Gramofoon's
the lost edison
25 okt 2013 22:33 - 25 okt 2013 22:34 #37625
door Cees
Beantwoord door Cees in topic the lost edison
Tino,
Leuk dat je weer terug bent op het forum met leuke afbeeldingen van bijzondere grammofoons.
Die met die clouwn op zijn verticale toeter is zeker bijzonder.
Je zou zeggen dat die clouwn elk moment zijn kunsten kan gaan vertonen.
Figuren uitspuwen?
Vr gr Cees.
Leuk dat je weer terug bent op het forum met leuke afbeeldingen van bijzondere grammofoons.
Die met die clouwn op zijn verticale toeter is zeker bijzonder.
Je zou zeggen dat die clouwn elk moment zijn kunsten kan gaan vertonen.
Figuren uitspuwen?
Vr gr Cees.
Laatst bewerkt 25 okt 2013 22:34 door Cees. Reden: Tekst bijgewerkt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- mrphonograph
- [mrphonograph]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
25 okt 2013 22:23 #37623
door mrphonograph
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic the lost edison
de bois noirc vaak zelfs door ervare verzamelaars aangezien als replica echter deze franse grammo is echt en zeer zeldzaam de kans dat je hem op de rommel markt tegenkomt is klein echer de kans is groot dat als je hem tegenkomt hij goedkoop is
tino
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- mrphonograph
- [mrphonograph]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
25 okt 2013 22:16 #37622
door mrphonograph
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- mrphonograph
- [mrphonograph]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
25 okt 2013 22:12 #37621
door mrphonograph
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic the lost edison
de beltona tournaphone series
ook weer een vreemde set van een relatief bekend merk met metale ronde grammo's en een vreemde bijna driehoekige grammo en tevens een wat conventioneler model
groetjes
tino
ook weer een vreemde set van een relatief bekend merk met metale ronde grammo's en een vreemde bijna driehoekige grammo en tevens een wat conventioneler model
groetjes
tino
tino
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 okt 2013 22:09 #36831
door klaas
Beantwoord door klaas in topic the lost edison
Welkom terug Tino. yes.gif
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- mrphonograph
- [mrphonograph]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
02 okt 2013 05:01 #36801
door mrphonograph
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic the lost edison
mijnn werk pc is terug naar de fabriek vanwege
een moment leuk bezig zijn en ander..''click..nixx!!
tot dusfer alleen script geen pics dus sory
een moment leuk bezig zijn en ander..''click..nixx!!
tot dusfer alleen script geen pics dus sory
tino
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.