Raad het apparaat
Minder
Meer
13 mei 2016 00:48 #60707
door Gidi Verheijen
Beantwoord door Gidi Verheijen in topic Raad het apparaat ??
Wilm,
Volgens mij hebben alle Philips-modellen 519AU, 519HU, 529AU en 529HU de getoonde details (buizenbezetting, achterwand, knoppen). Het is naar mijn idee echt geen inkopper, want deze modellen vind je maar weinig in verzamelingen.
Als ik af ga op het aantal toestellen dat van deze modellen in WO II werd ingeleverd (ca. 100, 300, 1500 en 2500), is de kans het grootst dat je in het bezit bent van een 529HU, maar een van de andere drie modellen zou het dus ook kunnen zijn.
Mvg,
Gidi
Volgens mij hebben alle Philips-modellen 519AU, 519HU, 529AU en 529HU de getoonde details (buizenbezetting, achterwand, knoppen). Het is naar mijn idee echt geen inkopper, want deze modellen vind je maar weinig in verzamelingen.
Als ik af ga op het aantal toestellen dat van deze modellen in WO II werd ingeleverd (ca. 100, 300, 1500 en 2500), is de kans het grootst dat je in het bezit bent van een 529HU, maar een van de andere drie modellen zou het dus ook kunnen zijn.
Mvg,
Gidi
Onderwerp is gesloten.
- Tonmeister Henk
- [Tonmeister Henk]
-
Minder
Meer
12 mei 2016 23:28 #60706
door Tonmeister Henk
Beantwoord door Tonmeister Henk in topic Raad het apparaat ??
Gezien de buizenbezetting : 519..U ?
Groet , Henk
Groet , Henk
Onderwerp is gesloten.
12 mei 2016 21:56 #60704
door Jan
Beantwoord door Jan in topic Raad het apparaat ??
529U ????
Jan
Jan
Onderwerp is gesloten.
12 mei 2016 09:23 #60696
door Wilm
Beantwoord door Wilm in topic Raad het apparaat ??
Jan,
Bijna goed.
Nog een hint.
m.v.g.
Wilm
Bijna goed.
Nog een hint.
m.v.g.
Wilm
Onderwerp is gesloten.
11 mei 2016 21:51 - 11 mei 2016 22:01 #60695
door Jan
Beantwoord door Jan in topic Raad het apparaat ??
Wilm,
518 AU??
Groeten,
Jan
518 AU??
Groeten,
Jan
Laatst bewerkt 11 mei 2016 22:01 door Jan.
Onderwerp is gesloten.