HiFi, Audio apparatuur en verwante zaken.
Luidspreker voor Philips platenspeler met versterker AG9127 gezocht.
- Francois129
- [Francois129]
-
Onderwerp Auteur
- Na de buizentoestellen ook vintage toestellen
Minder
Meer
06 nov 2018 18:38 #73851
door Francois129
Beantwoord door Francois129 in topic Luidspreker voor Philips platenspeler met versterker AG9127 gezocht.
Peter,
Ik heb nog een AD 7063/M4. Als een AD7080 past kan dan deze ook?
François
Ik heb nog een AD 7063/M4. Als een AD7080 past kan dan deze ook?
François
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
06 nov 2018 18:28 #73850
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic Luidspreker voor Philips platenspeler met versterker AG9127 gezocht.
Een AD3700M kan er ook in, geluid is dan wat helderder. En anders een AD7080 X4 of M4.
Er hoort een drie-polige steker aan te zitten, zodat die niet in het stopcontact kan. Bij de mijne was die pen verdwenen. Gelukkig kon ik die nog ergens vandaan halen. Die derde pen heeft heel wat ongelukjes voorkomen.
Groeten,
Peter
Er hoort een drie-polige steker aan te zitten, zodat die niet in het stopcontact kan. Bij de mijne was die pen verdwenen. Gelukkig kon ik die nog ergens vandaan halen. Die derde pen heeft heel wat ongelukjes voorkomen.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Francois129
- Francois129
- [Francois129]
-
Onderwerp Auteur
- Na de buizentoestellen ook vintage toestellen
06 nov 2018 15:25 #73844
door Francois129
Beste,
Nu even de radio even opzij gelegd en een platenspelerkoffer onderhanden genomen.
Er kwam totaal geen geluid uit de luidspreker, de lampen branden en de HS was aanwezig.
De luidsprekerdraad was voorzien van een netstekker en waarschijnlijk is deze in het stopcontact gestoken. De luidspreker is dan ook onderbroken.
Even een andere LS genomen en ja hoor hiermee kwam er geluid uit de platenspeler. De draaitafel moet ook nog gekuist en gesmeerd worden.
Heeft er soms nog iemand een philips luidspreker type AD3700X die hij mij wil verkopen?
MVG
François
Nu even de radio even opzij gelegd en een platenspelerkoffer onderhanden genomen.
Er kwam totaal geen geluid uit de luidspreker, de lampen branden en de HS was aanwezig.
De luidsprekerdraad was voorzien van een netstekker en waarschijnlijk is deze in het stopcontact gestoken. De luidspreker is dan ook onderbroken.
Even een andere LS genomen en ja hoor hiermee kwam er geluid uit de platenspeler. De draaitafel moet ook nog gekuist en gesmeerd worden.
Heeft er soms nog iemand een philips luidspreker type AD3700X die hij mij wil verkopen?
MVG
François