HiFi, Audio apparatuur en verwante zaken.
Audiofiele zekering
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
23 jan 2015 13:05 - 23 jan 2015 13:08 #50123
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Audiofiele zekering
Ik zie het al, allemaal Low-enders hier.
Overigens heb ik glaszekeringen in de aanbieding, ook 5x20 - 3.15 Amp, maar dan in NOS uitvoering, speciaal voor buizenradio's, ook traag en hebben hun diensten al eens bewezen.
Prijs op aanvraag.
Overigens heb ik glaszekeringen in de aanbieding, ook 5x20 - 3.15 Amp, maar dan in NOS uitvoering, speciaal voor buizenradio's, ook traag en hebben hun diensten al eens bewezen.
Prijs op aanvraag.
Laatst bewerkt 23 jan 2015 13:08 door hkruis.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
23 jan 2015 12:34 #50120
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Audiofiele zekering
Wat dus beter helpt is de verbindingen opnieuw(laten) maken.
Schroefjes aan draadlusjes los en weer vastdraaien kan al een beter contact maken en je ziet meteen de conditie van de installatie.
En vergeet vooral niet al die moderne insteekrommel ipv gedraaide lassen met echte lasdoppen.
Hetzelfde geldt voor stopcontacten met insteekcontacten.
Zo gauw je het in de lasdoos wil drukken komt het hele binnenwerk van de wandcontactdoos naar buiten.
Die "gouden zekeringen" en meer "High end" rommel mogen ze van mij in hun ...........duwen. bigfun
Groet Frank
Schroefjes aan draadlusjes los en weer vastdraaien kan al een beter contact maken en je ziet meteen de conditie van de installatie.
En vergeet vooral niet al die moderne insteekrommel ipv gedraaide lassen met echte lasdoppen.
Hetzelfde geldt voor stopcontacten met insteekcontacten.
Zo gauw je het in de lasdoos wil drukken komt het hele binnenwerk van de wandcontactdoos naar buiten.
Die "gouden zekeringen" en meer "High end" rommel mogen ze van mij in hun ...........duwen. bigfun
Groet Frank
23 jan 2015 12:01 #50119
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Audiofiele zekering
Gelukkig valt er zo af en toe nog wat te schaterlachen op MP
Audiofiele zekeringen ?
bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun
Audiofiele zekeringen ?
bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun bigfun
23 jan 2015 11:48 #50118
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic Audiofiele zekering
Men vergeet vaak één ding: Onderweg naar het stopcontact kom je al de nodige weerstanden tegen: De hoofdkabel (die er misschien al 70 of 80 jaar ligt), de hoofdzekering, de meter, groepenkast enz. Al die dingen staan in serie. Nu probeer je al die weerstanden te verdoezelen door een peperdure netkabel. Met dat laatste zal het met zo'n kabel wel goed kunnen zitten. Maar wat daarvoor zit dat wordt dan voor het gemak maar ideaal verondersteld. Maar dat is het niet. Het zou kunnen helpen als je je eigen energiecentrale had met een Ri van 0 Ohm.
En hoe zit het met de veiligheid van dat soort zekeringen? Daar wordt niet over gepraat.
Groeten,
Peter
En hoe zit het met de veiligheid van dat soort zekeringen? Daar wordt niet over gepraat.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
23 jan 2015 08:36 - 23 jan 2015 08:50 #50115
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Audiofiele zekering
Ja ik heb HIFI WW knopen aan mijn Jas 50E per knoop
Werkt perfekt en voelt goed aan
Huub
Werkt perfekt en voelt goed aan
Huub
Laatst bewerkt 23 jan 2015 08:50 door Huub.
23 jan 2015 08:08 #50114
door Verdicom
Beantwoord door Verdicom in topic Audiofiele zekering
Weet wel.
Als je iets persé WILT horen, dan HOOR je dat ook.
Ik niet, heb te weinig brains daarvoor
Als je iets persé WILT horen, dan HOOR je dat ook.
Ik niet, heb te weinig brains daarvoor