Historie
Documentatie Philips versterker 2844 gezocht (legendarische buizenversterkers
06 aug 2024 17:35 - 06 aug 2024 17:38 #99859
door marimot
Handtekening
Beantwoord door marimot in topic Documentatie Philips versterker 2844 gezocht (legendarische buizenversterkers
Vrienden. Kunt u mij vertellen of iemand weet hoe u de Philips-servicemeettafel moet gebruiken? Ze zijn gemaakt in de jaren 50, blijkbaar bestond er toen zo'n algemeen aanvaarde standaard. Of misschien staat er ergens in een boek dat op internet beschikbaar is, zoiets als een gids. Hoe hard ik ook mijn best deed, ik begreep niet hoe ik twee punten moest selecteren om R en C te meten. Ik voeg twee pagina's bij uit verschillende handleidingen voor Philips-apparaten, met meettabellen.
Ik ben meer geïnteresseerd in de versterker. Bij de lampfittingen bevinden zich ook enkele elementen met de nummers 19, 29, 39 enz.
Ik waardeer de antwoorden
Ik ben meer geïnteresseerd in de versterker. Bij de lampfittingen bevinden zich ook enkele elementen met de nummers 19, 29, 39 enz.
Ik waardeer de antwoorden
Handtekening
Laatst bewerkt 06 aug 2024 17:38 door marimot.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 mrt 2020 20:08 #82410
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Documentatie Philips versterker 2844 gezocht (legendarische buizenversterkers
Maar dat tijdschrift niet... Overigens, dat asbest is levensgevaarlijk. Maar dat is geen nieuws.
Tjerk, 9ZZ
01 mrt 2020 23:12 #82409
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Documentatie Philips versterker 2844 gezocht (legendarische buizenversterkers
Het schema vind je in de NVHR schematheek.
Henk van 't Kruis
- ReneSchouten
- [ReneSchouten]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
01 mrt 2020 22:33 #82408
door ReneSchouten
Documentatie Philips versterker 2844 gezocht (legendarische buizenversterkers werd gestart door ReneSchouten
Beste Buizenvrienden,
Reeds 30 jaar ben ik in het bezit van 3 stuks Philips Buizenversterker 2844 Waarvan 2 orgineel en 1 werkend maar niet orgineel. Jaren geleden zag ik een magazine met op de voorpagina precies deze versterker . De titel was " legendarische Buizenversterkers". Helaas kan ik het magazine niet meer op mijn computers terugvinden. Weet iemand van jullie dit te vinden ? Ik weet inmiddels ook dat de versterkers "Blauwe Asbest" bevatten. Toen ik ze 30 jaar geleden in bezit kreeg had ik er geen idee van, dus netjes alles met moeders stofzuiger schoongemaakt, .....
Vr. Gr. René
Reeds 30 jaar ben ik in het bezit van 3 stuks Philips Buizenversterker 2844 Waarvan 2 orgineel en 1 werkend maar niet orgineel. Jaren geleden zag ik een magazine met op de voorpagina precies deze versterker . De titel was " legendarische Buizenversterkers". Helaas kan ik het magazine niet meer op mijn computers terugvinden. Weet iemand van jullie dit te vinden ? Ik weet inmiddels ook dat de versterkers "Blauwe Asbest" bevatten. Toen ik ze 30 jaar geleden in bezit kreeg had ik er geen idee van, dus netjes alles met moeders stofzuiger schoongemaakt, .....
Vr. Gr. René