Hoi
Gisteren gevonden bij de kringloop.
Vond ik wel grappig.
Zal wel van een liefhebber geweest zijn.
Ik weet dat mijn ouders in de jaren vijftig geregeld naar
het de Ramblers gingen om eens lekker te dansen.
Geen idee of zo'n plaatje wat waard is,
maar wel leuk voor de heb.
Ik kan de omlijsting slopen, maar ach....
Groet
René (R)
Weten we het nog?
refr.:
Wie is Loesje
Wie is toch dat snoesje
Loesje is het meisje van de drummer van de band
Daar gaat Loesje
Met dat leuke bloesje
Loesje vindt de drummer toch zo'n echte leuke vent
Hoor, daar speelt 'ie net een break
Zij voelt in haar hart een steek
Wie is Loesje
Wie is toch dat snoesje
Loesje is het snoesje van de drummer van de band
Als Loesje lang naar Keessie kijkt dan denkt 'ie slechts aan haar
Hij speelt dan werkelijk onvermoeid zijn hele repertoir
En zij kijkt dan naar hem, geniet van z'n muziek
En 's avonds zegt ze "lieve Kees, wat speel jij magnifiek"
refr.
Wie is Loesje
Wie is toch dat snoesje
Loesje is het meisje van de drummer van de band...
1939