- Berichten: 2215
GESPOT
Brit FM blijft aan
05 jul 2020 17:50 - 05 jul 2020 17:54 #84436
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Brit FM blijft aan
Bert,
Je zit dan niet alleen, heel Elst en daarbuiten zit dan voor het raam!
M’n Opa en Oma luisterden gewoon radio in de keuken of kamer.
De toekomstige generatie voor het raam.
Waar blijft de techniek??Stom
Groet Frank
Je zit dan niet alleen, heel Elst en daarbuiten zit dan voor het raam!
M’n Opa en Oma luisterden gewoon radio in de keuken of kamer.
De toekomstige generatie voor het raam.
Waar blijft de techniek??Stom
Groet Frank
Laatst bewerkt 05 jul 2020 17:54 door Franc.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05 jul 2020 16:47 - 05 jul 2020 16:48 #84434
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Brit FM blijft aan
Hier komt DAB+ er niet in.
Stel je voor dat ik dan voor het raam moet gaan zitten.
Wat zal de buurt dan wel niet denken. :woohoo:
Stel je voor dat ik dan voor het raam moet gaan zitten.
Wat zal de buurt dan wel niet denken. :woohoo:
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 05 jul 2020 16:48 door Bert Kn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05 jul 2020 09:21 #84431
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Brit FM blijft aan
Ze komen heus wel bij zinnen maar heel vaak als het leed al is geschied.
Net zoals het meteen neerhalen van de grote AM zendmasten zodra de zenders hun laatste klanken de ether in hebben gestuurd.
Volgens oudere berichten zou FM ook heel binnenkort uit de lucht gaan en ook in andere landen om ons heen.
Gelukkig is dat ons nog bespaard!
Groet Frank
Net zoals het meteen neerhalen van de grote AM zendmasten zodra de zenders hun laatste klanken de ether in hebben gestuurd.
Volgens oudere berichten zou FM ook heel binnenkort uit de lucht gaan en ook in andere landen om ons heen.
Gelukkig is dat ons nog bespaard!
Groet Frank
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05 jul 2020 08:08 - 05 jul 2020 08:10 #84428
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Brit FM blijft aan
Dat van die kansloze omschakeling van DAB naar DAB+ was inderdaad geen sterk punt. Maar er is hoop: wellicht komen ze
bij onze geweldige rijksoverheid nog eens bij zinnen.
En blijft de FM na september 2022 gewoon in gebruik. Zoniet zullen er allerlei initiatieven ontspringen zoals nu ook op de middengolf. Al was het alleen maar piraterij. Analoge radio is nog laaaaaang niet dood.
Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 05 jul 2020 08:10 door PE9ZZ.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Franc
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
04 jul 2020 20:22 - 04 jul 2020 20:26 #84423
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Brit FM blijft aan
Franc het is zo met mijn draag baren radio met FM.PH AZ 2040
ik heb als gewoonlijk ontvagst maar als ik er voor langs loop
dat gaat het een moment weg .. en nu met de extra staaf antennen
blijft het zeer goed dus met twee telescoop staven gaat het heel goed
er zit goed geluid in de radio hij bezit ook nog een extra toets
met digitaal dynamic basse boost . als ik dat inzet dan
ik het geluid zo als een grote buizen radio kan wel zeggen nog beter
draai er ook cassete op en CD,s heb hem destijds nieuw gekocht
meen dat de radio ook twee keer 6.watt is stereo per kant drie bands toon regeling
ik kan wel zeggen men behoeft er geen buizen radio voor te hebben
deze is beter en geheel compleet met allen MG en FM stereo
huub
ik heb als gewoonlijk ontvagst maar als ik er voor langs loop
dat gaat het een moment weg .. en nu met de extra staaf antennen
blijft het zeer goed dus met twee telescoop staven gaat het heel goed
er zit goed geluid in de radio hij bezit ook nog een extra toets
met digitaal dynamic basse boost . als ik dat inzet dan
ik het geluid zo als een grote buizen radio kan wel zeggen nog beter
draai er ook cassete op en CD,s heb hem destijds nieuw gekocht
meen dat de radio ook twee keer 6.watt is stereo per kant drie bands toon regeling
ik kan wel zeggen men behoeft er geen buizen radio voor te hebben
deze is beter en geheel compleet met allen MG en FM stereo
huub
Laatst bewerkt 04 jul 2020 20:26 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
04 jul 2020 19:23 #84421
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Brit FM blijft aan
Die DAB zonder + radio’s waren nog duur ook!
Heb er nooit eentje willen aanschaffen, de FM vind ik ronduit goed!
Dat ze van de uitzendingen vaak een zooi maken ligt niet aan het FM medium.
En nu de DAB al lang niet meer bruikbaar is zullen mensen het nieuwe gebeuren nooit echt omarmen.
Groet Frank
Heb er nooit eentje willen aanschaffen, de FM vind ik ronduit goed!
Dat ze van de uitzendingen vaak een zooi maken ligt niet aan het FM medium.
En nu de DAB al lang niet meer bruikbaar is zullen mensen het nieuwe gebeuren nooit echt omarmen.
Groet Frank
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn, Cees PA1DBA
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.