Skip to main content
GESPOT

Brit FM blijft aan

Meer
06 jul 2020 12:22 #84459 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Brit FM blijft aan
Denk dat jij daar gelijk in heeft ik gebruik de radio
ook boven voor het raam . Het blijft DAB met plus
probleem .. als je voor de antennen loopt en met regen
dat hikt het soms weg .. maar met de FM was
het ook probleematich het is zo
met al dat ijzen in huis de CV pijpen en meer metaal
is dat gewoon zo .. met een stuk extra antennen er op
geschoven maakt het nog we;l wat uit dus beter
tja men probeert wat uit .
huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
06 jul 2020 10:28 #84453 door Cees PA1DBA
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Brit FM blijft aan
@Huub,
Dab+ zal bij jou wel goede ontvangst geven, je woont vlak bij de zendtoren in Wormer.
Bij mij lukt het alleen met een dakantenne ,Zendmast Haarlem (Waarderpolder) naar Beverwijk.

Cees- pa1dba

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
06 jul 2020 09:42 - 06 jul 2020 09:45 #84449 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Brit FM blijft aan
Zo als jukebox je hoort alles en goed verstaan baar ook
en toch zal je versteld staan wat er aan geluid uitkomt
met de goede bassie hij heeft ook een basse poort aan de
achter kant ..er zit toch pouwer in dat kleine kassie
de luidsprekers hebben ook een rubber uit swing rand
dat wil wat ook zeggen . hij hoort aan als een grote radio .
het is een kleine PH ..chinees met een grote smoel
ik zeg dat niet te gouw en goed voor 2.meter van het raam
voor de goede ontvangst
huub
Laatst bewerkt 06 jul 2020 09:45 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
06 jul 2020 01:30 #84445 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Brit FM blijft aan

De pH speelt zeker zo als jou Jukebox nou dat wil toch wel wat zeggen
de PH .DAB +


Nou Huub dan ook maar even een offtopic antwoord.
Kom maar eens hier naar de Seeburg Jukebox luisteren en neem dan je PH .DAB +maar even mee.
Dan hebben we het er nog even over.:P

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 jul 2020 20:38 #84441 door Doktordirk
Beantwoord door Doktordirk in topic Brit FM blijft aan
Er zijn wel meer mensen die voor het raam willen zitten!


Dirk (zonder jan)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: thijs

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 jul 2020 18:53 - 05 jul 2020 18:58 #84437 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Brit FM blijft aan
Nou ja dus geen Rode lamp er bij
ik heb ook een stukje extra antennen er op
geschoven van een halve meter
de anntennen meet nu totaal 1.meter lang
en dat gaat goed de afstand van het raam is 1,5. meter
dus corona afstand raam .. het geluid is mooi dat moet ik zeggen
Het merk van de radio is Philips Chinees stereo AE 5220 prima geluid
de koop prijs is nu meen ik 72.E . stevig gemaakt ook de volumen regelaar
ik hed eers een Denver dat is geen aanrader . op een gegeven moment
heeft men de volumen knop met as in de handen .. dus infriur ding vind ik maar
nee koop dan de .PH .. super geluid
Bert bij jou kan hij best spelen met de antennen zo als deze is
mischien minder ijzer in de bouw . ja vol met versterkers ijzer dat wel
en meer aan hobby metalen op stroom
De pH speelt zeker zo als jou Jukebox nou dat wil toch wel wat zeggen
de PH .DAB +
huub
Laatst bewerkt 05 jul 2020 18:58 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena