GESPOT
Rataplan Amsterdam
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
13 jan 2015 18:59 #49818
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Rataplan Amsterdam
Zo, dat lucht op.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
13 jan 2015 17:55 - 13 jan 2015 18:03 #49816
door MauriceH
Beantwoord door MauriceH in topic Rataplan Amsterdam
Dat komt om dat dat gehele volk ambtenaren een totaal gebrek hebben aan
praktijk / bedrijfskundig reëel maatschappelijk inzicht.
Bedenk dat 90% zo uit de schoolbanken dat "vak" in rollen.
Op alle fronten van regelgeving merk je dat.
Wij "kiezen" figuren zodat men kan zeggen men wil het kennelijk zo.
Verre van dat.
Heel veel regelingen wil algemeen goed zinnig weldenkend volwassen volk helemaal niet.
Zit er niet op te wachten en weet 100x beter.
Ooit in een slepend conflict tegen een ambtenaar gezegd ten overstaande van de voltallige raad.
dat deze zich goed moet realiseren dat hij daar staat ten dienste van mij, en geen ENKELE andere
en ik verder ten tonele kwam met feitelijke bewijzen van eigenbelanggetjes deze persoon en consorten.
Ben ik in die 10 jaar wel wijzer geworden.
Als je ooit werkelijk iets wilt bewerkstelligen met een gemeente, trek er 10 jaar voor uit.
Wees ongelofelijk op je hoede, pluis alles na tot in detail, ga ook breed kijken waar de snuiters eigen belanggetjes hebben. En al helemaal in de gemeentelijke projectgroepen en commissies dat is helemaal erg.
De zin uitgesproken door een fractie voorzitter is mij altijd bij gebleven.
" Ik heb je stukken niet gelezen maar ben ben wel tegen "
Nah zit je dan na weken werk, heel betoog etc etc.
Tot 4x toe kwamen ze hun keiharde gemaakte afspraken niet na.
EN de raad was niet bij machte en inzicht dat telkens recht te brijen.
de 4e keer ik uiteraard volledig buiten zinne terplekke, wat ongelofelijke eikels waren dat.
Snap ik dat mensen soms ergere middelen aanpakken.
Enfin Ben genezen inmiddels.
In die 10 jaar 2 korte periodes geholpen door INGEHUURDE vakbekwame "ambtenaren" dat gaf wél snelheid.
Vandaar dat ik weet waarover ik praat.
De diverse TV programma's ala Geld over de Balk en Kan niet waarzijn,
BEWIJZEN ten vollestaande de totale INCAPABELE oevrheids figuren.
EN hobbelen maar door.
Bedenk dus 10x voor je echt dat rode kruisje ergens zet,.
Vele vullen maar wat in en denke ach zal wel. IPV even de beste persoon uitvogelen wie dat eigenlijk is.
Tja dan krijg je dit.
praktijk / bedrijfskundig reëel maatschappelijk inzicht.
Bedenk dat 90% zo uit de schoolbanken dat "vak" in rollen.
Op alle fronten van regelgeving merk je dat.
Wij "kiezen" figuren zodat men kan zeggen men wil het kennelijk zo.
Verre van dat.
Heel veel regelingen wil algemeen goed zinnig weldenkend volwassen volk helemaal niet.
Zit er niet op te wachten en weet 100x beter.
Ooit in een slepend conflict tegen een ambtenaar gezegd ten overstaande van de voltallige raad.
dat deze zich goed moet realiseren dat hij daar staat ten dienste van mij, en geen ENKELE andere
en ik verder ten tonele kwam met feitelijke bewijzen van eigenbelanggetjes deze persoon en consorten.
Ben ik in die 10 jaar wel wijzer geworden.
Als je ooit werkelijk iets wilt bewerkstelligen met een gemeente, trek er 10 jaar voor uit.
Wees ongelofelijk op je hoede, pluis alles na tot in detail, ga ook breed kijken waar de snuiters eigen belanggetjes hebben. En al helemaal in de gemeentelijke projectgroepen en commissies dat is helemaal erg.
De zin uitgesproken door een fractie voorzitter is mij altijd bij gebleven.
" Ik heb je stukken niet gelezen maar ben ben wel tegen "
Nah zit je dan na weken werk, heel betoog etc etc.
Tot 4x toe kwamen ze hun keiharde gemaakte afspraken niet na.
EN de raad was niet bij machte en inzicht dat telkens recht te brijen.
de 4e keer ik uiteraard volledig buiten zinne terplekke, wat ongelofelijke eikels waren dat.
Snap ik dat mensen soms ergere middelen aanpakken.
Enfin Ben genezen inmiddels.
In die 10 jaar 2 korte periodes geholpen door INGEHUURDE vakbekwame "ambtenaren" dat gaf wél snelheid.
Vandaar dat ik weet waarover ik praat.
De diverse TV programma's ala Geld over de Balk en Kan niet waarzijn,
BEWIJZEN ten vollestaande de totale INCAPABELE oevrheids figuren.
EN hobbelen maar door.
Bedenk dus 10x voor je echt dat rode kruisje ergens zet,.
Vele vullen maar wat in en denke ach zal wel. IPV even de beste persoon uitvogelen wie dat eigenlijk is.
Tja dan krijg je dit.
Laatst bewerkt 13 jan 2015 18:03 door MauriceH.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
13 jan 2015 09:03 #49804
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Rataplan Amsterdam
Die ene Philips (US) die een poosje geleden hier ter sprake kwam, of iets anders met veel varco secties in de FM. Verder niks specifieks. Wil zelf nog eens een buizentuner maken op basis van een sloopreceiver (Scott). Vier varco secties.hkruis schreef : Zoek je een bepaalde analoge tuner??
Tjerk, 9ZZ
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hkruis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
13 jan 2015 07:58 #49803
door Verdicom
Beantwoord door Verdicom in topic Rataplan Amsterdam
Ach Cees,
Die vrouw, de minister hier, zegt ook alleen maar wat haar ambtenaren haar voorkauwen.
Het kan ook de staatssecretaris, toevallig ook vrouw, zijn geweest die dat zei.
Maar als het een man was geweest was er net zulke lulkoek uit de koker gekomen.
Ze staan weer even in het zonnetje. Daar gaat het toch om,
Zie je immers vaak genoeg in Den Haag.
Groet,
Han
Die vrouw, de minister hier, zegt ook alleen maar wat haar ambtenaren haar voorkauwen.
Het kan ook de staatssecretaris, toevallig ook vrouw, zijn geweest die dat zei.
Maar als het een man was geweest was er net zulke lulkoek uit de koker gekomen.
Ze staan weer even in het zonnetje. Daar gaat het toch om,
Zie je immers vaak genoeg in Den Haag.
Groet,
Han
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 jan 2015 23:17 #49797
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Rataplan Amsterdam
@ Tino,
Van de Haagse bobo's moeten ze dat.
Hoor ik op de radio een milieu minister zeggen, dat er door het bewaren van oude radio's en stereo
setjes, op de Hollandse zolders, een materiaal gebrek ontstaat, waardoor er meer waardevolle
grondstoffen aan onze planeet onttrokken moeten worden.
En hij riep dan ook op om die dingen van de zolders naar de milieu straat te brengen.
"Heeft u nog een oude radio, waar u toch niets meer mee doet, breng hem naar de milieustraat".
Want dan kunnen er weer nieuwe, meer milieu vriendelijke apparaten van gemaakt worden.
Is niet te filmen zulke onzin toch! Die oude radio's, waar geen stand by op zit, maar een echte
net schakelaar, zullen echt het milieu niet verpesten.
Misschien moet deze naïve man zijn vulpen gaan inwisselen voor een schroevendraaier?
Vr gr Cees.
Van de Haagse bobo's moeten ze dat.
Hoor ik op de radio een milieu minister zeggen, dat er door het bewaren van oude radio's en stereo
setjes, op de Hollandse zolders, een materiaal gebrek ontstaat, waardoor er meer waardevolle
grondstoffen aan onze planeet onttrokken moeten worden.
En hij riep dan ook op om die dingen van de zolders naar de milieu straat te brengen.
"Heeft u nog een oude radio, waar u toch niets meer mee doet, breng hem naar de milieustraat".
Want dan kunnen er weer nieuwe, meer milieu vriendelijke apparaten van gemaakt worden.
Is niet te filmen zulke onzin toch! Die oude radio's, waar geen stand by op zit, maar een echte
net schakelaar, zullen echt het milieu niet verpesten.
Misschien moet deze naïve man zijn vulpen gaan inwisselen voor een schroevendraaier?
Vr gr Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 jan 2015 20:24 - 12 jan 2015 20:26 #49773
door mrphonograph
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic Rataplan Amsterdam
tja steriele kringloop.....
veel gemeentes in nederland zijn nogal ''corect'' als het om regels rond oude electronica gaat de veiligheid van de klant zou niet gewaarborgd zijn bij deze oude apparaten (geen aardstekker verdroogde snoeren e.d.) in veel gevallen belanden deze items bij aankomst in de vuilcontainer erg zonde als je het mij vraagt
deze corectheid heefd niet alleen in kringlopen gevolgen maar ook op andere vlakken zoals al eerder op dit forum behandeld is
ik denk dat er veel bijzonders veloren gaat door de mierenneukerigheid van pennenlikkers in onze gemeentes
tino
veel gemeentes in nederland zijn nogal ''corect'' als het om regels rond oude electronica gaat de veiligheid van de klant zou niet gewaarborgd zijn bij deze oude apparaten (geen aardstekker verdroogde snoeren e.d.) in veel gevallen belanden deze items bij aankomst in de vuilcontainer erg zonde als je het mij vraagt
deze corectheid heefd niet alleen in kringlopen gevolgen maar ook op andere vlakken zoals al eerder op dit forum behandeld is
ik denk dat er veel bijzonders veloren gaat door de mierenneukerigheid van pennenlikkers in onze gemeentes
tino
tino
Laatst bewerkt 12 jan 2015 20:26 door mrphonograph.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.