Driebergen 3 Oktober 2015
03 okt 2015 19:50 #55272
door pietblaas
Groeten,
Piet.
Beantwoord door pietblaas in topic Driebergen 3 Oktober 2015 -> hier zijn de foto's
Ik vond de tentoonstelling over zelfbouw HiFi erg indrukwekkend. De akoestisch demo's waren overtuigend.
De beurs zelf vond ik ook leuk. En er zijn natuurlijk weer foto's: pblaas.nl/radio/driebergen-2015-10-03/
De beurs zelf vond ik ook leuk. En er zijn natuurlijk weer foto's: pblaas.nl/radio/driebergen-2015-10-03/
Groeten,
Piet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Henk van t Kruis, Jeroen Landman, Philip, Robin, Bert Kn, PE9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 okt 2015 19:48 #55271
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Driebergen 3 Oktober 2015
Ik heb in de demoruimte genoten van het creatief gebruik van K8 hoogspanningskooien en ATX computervoedingbehuizingen! Vond ook de creaties van m'n bijna achternaamgenoot Harm bijzonder mooi.
Tjerk, 9ZZ
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Henk van t Kruis
- Henk van t Kruis
- [Henk van t Kruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
03 okt 2015 19:34 #55270
door Henk van t Kruis
Driebergen 3 Oktober 2015 werd gestart door Henk van t Kruis
De ruilbeurs zit er weer op. Was zelf voornamelijk in de demoruimte Zelfbouw HIFI aanwezig. Heb met respect en bewondering staan kijken naar de prachtige projecten van Harm Schuring en Piet van de Pol, en Bernard natuurlijk niet te vergeten. Ik had de indruk dat de ruilbeurs goed bezocht is en zag ook een toenemend aantal jonge gezichten. Dat is mooi.
Verder nog maar weer eens de complimenten aan Dick Zijlmans die elke keer weer de organisatie van de activiteiten in goede banen weet te leiden.
Verder nog maar weer eens de complimenten aan Dick Zijlmans die elke keer weer de organisatie van de activiteiten in goede banen weet te leiden.