- Berichten: 3849
Driebergen 3 Oktober 2015
04 okt 2015 07:13 #55282
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Driebergen 3 Oktober 2015
@Cees: klopt. Was in de war met de K6. Veel te lang niet meer met die dingen gewerkt... De kooi van de K8 is veel hoekiger.
Ben wel heel benieuwd hoe Bernard dit heeft aangepakt. Met name de uitgangstrafo zal een uitdaging zijn geweest.
Ben wel heel benieuwd hoe Bernard dit heeft aangepakt. Met name de uitgangstrafo zal een uitdaging zijn geweest.
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
04 okt 2015 03:17 #55280
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Driebergen 3 Oktober 2015 -> hier zijn de foto's
@ Piet B,
Werkelijk een hele mooie foto reportage.
Waar in weer heel veel te zien is.
Ook leuk die zelf gebouwde buizen versterkers.
Bedankt, Cees.
Werkelijk een hele mooie foto reportage.
Waar in weer heel veel te zien is.
Ook leuk die zelf gebouwde buizen versterkers.
Bedankt, Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
04 okt 2015 02:43 #55279
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Driebergen 3 Oktober 2015 -> hier zijn de foto's
@ Tjerk, K7 Kooien dus.
Vroeger zat er nog herbruikbaar metaal aan TV's.
Ja, ik heb dat ook wel gebruikt voor versterker bouw.
Cees.
Vroeger zat er nog herbruikbaar metaal aan TV's.
Ja, ik heb dat ook wel gebruikt voor versterker bouw.
Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marc
- [Marc]
-
Minder
Meer
03 okt 2015 23:27 #55276
door Marc
Beantwoord door Marc in topic Driebergen 3 Oktober 2015
Ja Bernard blijf je keer op keer verbazen het is echt een top wonder wat een kerel is het en altijd vrolijk !!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 okt 2015 23:06 #55275
door pietblaas
Groeten,
Piet.
Beantwoord door pietblaas in topic Driebergen 3 Oktober 2015 -> hier zijn de foto's
Die was van Bernard Terlingen. Ik begreep van hem dat hij daar in februari meer over gaat vertellen...
Groeten,
Piet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03 okt 2015 20:34 #55274
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Driebergen 3 Oktober 2015 -> hier zijn de foto's
Deze dus
. Dank je Piet, prima foto's!
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.