Skip to main content

Driebergen 3 Oktober 2015

Meer
04 okt 2015 07:13 #55282 door PE9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Driebergen 3 Oktober 2015
@Cees: klopt. Was in de war met de K6. Veel te lang niet meer met die dingen gewerkt... De kooi van de K8 is veel hoekiger.

Ben wel heel benieuwd hoe Bernard dit heeft aangepakt. Met name de uitgangstrafo zal een uitdaging zijn geweest.

Tjerk, 9ZZ

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 okt 2015 03:17 #55280 door Cees
@ Piet B,
Werkelijk een hele mooie foto reportage.
Waar in weer heel veel te zien is.
Ook leuk die zelf gebouwde buizen versterkers.
Bedankt, Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 okt 2015 02:43 #55279 door Cees
@ Tjerk, K7 Kooien dus.
Vroeger zat er nog herbruikbaar metaal aan TV's.
Ja, ik heb dat ook wel gebruikt voor versterker bouw.
Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Marc
  • [Marc]
Meer
03 okt 2015 23:27 #55276 door Marc
Beantwoord door Marc in topic Driebergen 3 Oktober 2015
Ja Bernard blijf je keer op keer verbazen het is echt een top wonder wat een kerel is het en altijd vrolijk !!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 okt 2015 23:06 #55275 door pietblaas
Die was van Bernard Terlingen. Ik begreep van hem dat hij daar in februari meer over gaat vertellen...

Groeten,

Piet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 okt 2015 20:34 #55274 door PE9ZZ
Deze dus . Dank je Piet, prima foto's!

Tjerk, 9ZZ

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena