Skip to main content

Schaal BX732A opnieuw bedrukken bij Ben Dijkman

Meer
06 nov 2022 13:55 #96014 door RolfM
Aan Ben en andere belangstellende ,

Laat ik voorop stellen dat ik de initiatieven van Ben Dijkman om diverse replica producten te ontwikkelen voor onze oude buizenradio's zeer waardeer.. En ik denk dat met mij er nog velen tientallen (honderden?) mensen meer zijn.
Zonder Ben zouden onze buizenradio's en een stuk minder fraai uitzien mbt achterwanden, luidsprekerdoekjes, schalen, etc etc 
Zowel mijn Philips B7X63A als mijn BX998A radio's  hebben een prachtige Ben Dijkman replica schaal waar ik elke dag nog met veel plezier naar kijk
Maar wat betreft het initiatief voor een nieuwe schaal voor de BX732A. Ik heb deze radio niet in mijn verzameling en er zal er ook nooit één komen (de ruimte is nu eenmaal beperkt) en ik vermoed dat dit voor meer verzamelaars van toepassing is
Dit toestel is waarschijnlijk een stuk minder populair onder verzamelaars dan bovengenoemde toestellen en misschien is de schaal van de BX732A ook van een betere kwaliteit qua opdruk dus volgens mij is de geringe belangstelling wel (gedeeltelijk) te verklaren. Mee eens dat 2 stuks wel heel weinig is.
Maar bottom line heeft m.i. de geringe belangstelling dan ook niets te maken met een gebrek aan waardering voor de initiatieven van Ben en zoals al eerder gezegd de verzamelaars die ik ken incl. ondergetekende zijn er in ieder geval  heel blij mee. 

Tevens wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om de aandacht vestigen op een ander initiatief van Ben en Erwin Goossens voor een nieuwe replica schaal waar vlg mij best wel  belangstelling voor was / is nl die voor een LX444. Zie ook dit topic  buizenradioclub.nl/forum/34-repro-onderd...x422ab-lx444?start=0  uit mei van dit jaar 
Ik zelf heb voor twee schalen ingeschreven en met mij nog een aantal meer maar waarschijnlijk nog niet voldoende om het rendabel te maken. (vlg mij 8 van de 10 benodigde waren binnen)  Dus mocht er nog (meer) belangstelling zijn laat het Ben weten.

Ben, ondanks dat niet door iedereen jouw initiatieven altijd op waarde worden geschat hoop in ieder geval dat we nog lang van jouw diensten en producten gebruik mogen maken   

Groeten,
Rolf 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
06 nov 2022 09:14 - 06 nov 2022 09:14 #96013 door Johannes
Tjerk,  plaats de oproep anders nog eens op het NFOR forum,  dan bereik je nog meer verzamelaars.
De kwaliteit van de schalen van BD&C is werkelijk onovertroffen dus dat hoeft geen excuus te zijn om een oude beschadigde schaal te behouden...... 

M.vr.gr.  Hans

Laatst bewerkt 06 nov 2022 09:14 door Johannes.

Meer
06 nov 2022 06:00 #96012 door PE9ZZ
Erg spijtig. Zal er vreselijk de blits mee gaan maken als ik ze terugheb.

Tjerk, 9ZZ

Meer
05 nov 2022 20:49 #96010 door Herman
Hallo Ben,

Je hebt groot gelijk,knijpstuivers zijn het.

Met groet,
Een zeer tevreden klant,

Herman Mulder.

Handtekening

Meer
05 nov 2022 16:13 - 05 nov 2022 16:16 #96007 door Ben Dijkman
2 schalen van Tjerk is alles wat ik binnen heb.

Ik zal deze laten bedrukken voor Tjerk.
Dit is tevens de allerlaatste keer dat ik op een forum vraag of ergens belangstelling voor is.

Het heeft in NL geen enkele zin om om medewerking te vragen.
Waarom zou ik mij dan ook nog inzetten.

Handtekening
Laatst bewerkt 05 nov 2022 16:16 door Ben Dijkman.

Meer
22 okt 2022 22:23 #95917 door Ben Dijkman
Hallo beste mensen.

Ik heb tot op heden  van Tjerk 1 schaal mogen ontvangen.
Het zou fijn zijn als ik nog enkele schalen méér zou ontvangen om het voor iedereen betaalbaar te maken en houden.

Groet
Ben Dijkman

Handtekening

Gemaakt door Kunena