Schaal BX732A opnieuw bedrukken bij Ben Dijkman
08 nov 2022 21:24 #96032
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Schaal BX732A opnieuw bedrukken bij Ben Dijkman
Gevonden! Ik ben nu eenmaal lui...
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
08 nov 2022 16:46 #96030
door Ben
Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.
Beantwoord door Ben in topic Schaal BX732A opnieuw bedrukken bij Ben Dijkman
Dag Tjerk, ik heb je al eens (spanningscheiding) info gegeven en vindt je inzet voor zo'n oog een prima actie.
Mijn homepage is te vinden onder mijn naam (profiel), vroeger stond er een huisje onder.
Dit huisje en email is in de loop der tijd verdwenen.
Groet, Ben
Mijn homepage is te vinden onder mijn naam (profiel), vroeger stond er een huisje onder.
Dit huisje en email is in de loop der tijd verdwenen.
Groet, Ben
08 nov 2022 16:31 #96029
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Schaal BX732A opnieuw bedrukken bij Ben Dijkman
@Andere Ben: wat is je homepage? Staat me wat van bij maar kan het zo gauw niet vinden. Dit is eigenlijk offtopic maar ik ben daadwerkelijk met een digitaal oog bezig. Dit is erg prijzig: alleen het 19 mm ronde OLED schermpje kost al €19 bij meneer Ma. Als het al is te krijgen. Met de gedraaide behuizing, het PICkie en overige zut kom je al snel aan een verkoopprijs van €100. Voor minder zijn gewoon NOS ogen te krijgen. Als die bron is opgedroogd ga ik wel weer verder hiermee.
Tjerk, 9ZZ
08 nov 2022 14:07 #96028
door Ben
Dag Ben, heb je een mailtje gestuurd.
Even nog reageren op,
“Ook andere repromakers ervaren steeds hetzelfde: Er is veel vraag ,maar als het er op aankomt geeft niemand thuis...”.
Op mijn homepage vindt je een Led Afstemoog, ben daar in 2010 mee begonnen.
Er is veel vraag naar maar men vind het te duur, liever uitkijken naar een digitaal ding.
Een digitaal ding zal duurder zijn, heeft geen diepte en bestaat nog steeds niet als echte vervanger.
Dan nog de mechanische bewerking zoals het huis en de voet, wat allemaal moet passen.
Heb ze in de tijd verder ontwikkeld en zijn een mooie vervanger.
Verkoop er zo’n 2 per jaar en allemaal naar het buitenland.
Er is in 2020 een “Armeluisoog” gemaakt met 1 led voor 45 euro speciaal voor Nederlanders.
Veel werk voor weinig geld, die maximaal oplicht als er correct op een zender wordt afgestemd.
Als je weet wat er voor geïnvesteerd is aan geld en tijd wil je niet weten.
Maar ook daarvan is de markt hier erg klein.
Zal niet klagen, daar ben ik al te oud voor maar neem wel alle data mee in mijn graf.
Een lintje zul je er nooit voor krijgen, daar hoef je vaak minder voor te doen.
Groet, (andere) Ben
Even nog reageren op,
“Ook andere repromakers ervaren steeds hetzelfde: Er is veel vraag ,maar als het er op aankomt geeft niemand thuis...”.
Op mijn homepage vindt je een Led Afstemoog, ben daar in 2010 mee begonnen.
Er is veel vraag naar maar men vind het te duur, liever uitkijken naar een digitaal ding.
Een digitaal ding zal duurder zijn, heeft geen diepte en bestaat nog steeds niet als echte vervanger.
Dan nog de mechanische bewerking zoals het huis en de voet, wat allemaal moet passen.
Heb ze in de tijd verder ontwikkeld en zijn een mooie vervanger.
Verkoop er zo’n 2 per jaar en allemaal naar het buitenland.
Er is in 2020 een “Armeluisoog” gemaakt met 1 led voor 45 euro speciaal voor Nederlanders.
Veel werk voor weinig geld, die maximaal oplicht als er correct op een zender wordt afgestemd.
Als je weet wat er voor geïnvesteerd is aan geld en tijd wil je niet weten.
Maar ook daarvan is de markt hier erg klein.
Zal niet klagen, daar ben ik al te oud voor maar neem wel alle data mee in mijn graf.
Een lintje zul je er nooit voor krijgen, daar hoef je vaak minder voor te doen.
Groet, (andere) Ben
07 nov 2022 23:30 - 07 nov 2022 23:36 #96027
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Schaal BX732A opnieuw bedrukken bij Ben Dijkman
Hallo Ben.
Neem a.u.b. nog even contact met mij op .
Ik heb nog weer e.e.a van jou nodig
.
Even terugkomend op de reacties:
Kijk, het kan mij persoonlijk helemaal geen bal schelen als mensen niet reageren.
Wat ik maar niet begrijp is,....hoe vaak er( op de diverse fora) om onderdelen gevraagd wordt....maar het is gewoonweg niet meer (of extreem moeilijk) te krijgen.
Omdat ik dat zie... en onthoud , zonder daar ook maar enige moeite voor te hoeven doen, weet ik wel zo ongeveer voor hoeveel stuks er voor een bepaald item interesse zou moeten zijn.
Waar ik met mijn pet niet bij kan is : Mensen zoeken dingen, maar verdommen het
gewoon om mee te werken als er dan eindelijk mogelijkheden aangeboden worden.
Mij kan dat ....nogmaals...geen bal schelen..ik zit niet om werk verlegen,
Ook andere repromakers ervaren steeds hetzelfde: Er is veel vraag ,maar als het er op aankomt geeft niemand thuis...
Nogmaals , mij heb je er totaal niet mee .
Ik verbaas mij alleen al die jaren over deze typische apathische houding en vraag mij af waar dat toch in vredesnaam vandaan komt. Wat is dat toch dat ze wel graag zeuren over hoge prijzen en vermeende commercie maar zelf geen ene poot willen uitsteken
of ook maar willen meewerken om die prijs juist lager te krijgen...wat vaak best mogelijk is..
Het psychologische aspect dus, dat is wat mij ongelooflijk fascineert....
Of je meewerkt of niet ...dat op zich ....zal mij werkelijk aan de reet roesten.
Neem a.u.b. nog even contact met mij op .
Ik heb nog weer e.e.a van jou nodig
Even terugkomend op de reacties:
Kijk, het kan mij persoonlijk helemaal geen bal schelen als mensen niet reageren.
Wat ik maar niet begrijp is,....hoe vaak er( op de diverse fora) om onderdelen gevraagd wordt....maar het is gewoonweg niet meer (of extreem moeilijk) te krijgen.
Omdat ik dat zie... en onthoud , zonder daar ook maar enige moeite voor te hoeven doen, weet ik wel zo ongeveer voor hoeveel stuks er voor een bepaald item interesse zou moeten zijn.
Waar ik met mijn pet niet bij kan is : Mensen zoeken dingen, maar verdommen het
gewoon om mee te werken als er dan eindelijk mogelijkheden aangeboden worden.
Mij kan dat ....nogmaals...geen bal schelen..ik zit niet om werk verlegen,
Ook andere repromakers ervaren steeds hetzelfde: Er is veel vraag ,maar als het er op aankomt geeft niemand thuis...
Nogmaals , mij heb je er totaal niet mee .
Ik verbaas mij alleen al die jaren over deze typische apathische houding en vraag mij af waar dat toch in vredesnaam vandaan komt. Wat is dat toch dat ze wel graag zeuren over hoge prijzen en vermeende commercie maar zelf geen ene poot willen uitsteken
of ook maar willen meewerken om die prijs juist lager te krijgen...wat vaak best mogelijk is..
Het psychologische aspect dus, dat is wat mij ongelooflijk fascineert....
Of je meewerkt of niet ...dat op zich ....zal mij werkelijk aan de reet roesten.
Handtekening
Laatst bewerkt 07 nov 2022 23:36 door Ben Dijkman.
07 nov 2022 18:25 #96024
door Ben
Die papieren volt-tag komt uit mijn koker.
Leuk dat je dat noemt maar we zijn er om elkaar te helpen en Ben is daar het centrum voor.
Groet, (andere) Ben
Leuk dat je dat noemt maar we zijn er om elkaar te helpen en Ben is daar het centrum voor.
Groet, (andere) Ben