- Berichten: 2969
Televisie tot 1970
TX400U Grrrrrrrrr...
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Offline
- Cees
Minder
Meer
23 mrt 2020 15:57 #82746
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic TX400U Grrrrrrrrr...
Zal opzoek gaan, bij mij mist de hele bovenkast, dus als iemand ons kan helpen ? graag.
Cees- pa1dba
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
23 mrt 2020 14:00 #82742
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic TX400U Grrrrrrrrr...
Is dit de jouwe? Heb ik ook nog wel een redelijk frontje... Kijkpijp kwam niet goed maar misschien kwam dat omdat-ie op z'n linkerkant lag. Ga straks eens kijken wat-ie doet met op de rechterkant. Heb wel ontvangst en video maar dus geen beeld. Maar reservefles is nooit weg.
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Offline
- Cees
Minder
Meer
- Berichten: 2969
23 mrt 2020 10:37 #82736
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic TX400U Grrrrrrrrr...
@Tjerk,
Laten we anders samen een tx400 donor kopen , jij de kijkpijp, ik de kast.
gedeelde smart is halve smart...
Laten we anders samen een tx400 donor kopen , jij de kijkpijp, ik de kast.
gedeelde smart is halve smart...
Cees- pa1dba
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
23 mrt 2020 10:07 #82734
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
TX400U Grrrrrrrrr... werd gestart door PE9ZZ
Het ziet ernaar uit dat ik mezelf in de voet heb geschoten door bij de revisie van mijn TX400U/04 niet alle teerknollen te vervangen. Er zitten nog een stuk of tien in. Het resultaat is dat ik nu geen video/audio meer heb maar wel raster. Doordat de beeldbuis nog altijd kortsluiting heeft tussen kathode en g1 is troubleshooten lastig. Denk dat ik de teerknollen er allemaal maar ga uitslopen en vervangen door moderne Vishays (van die knalgele).
Intussen is het nieuwe frontpaneel wel heel errug mooi. Moet effe met licht gaan klooien voor een foto (zonder beeld op het scherm).
Intussen is het nieuwe frontpaneel wel heel errug mooi. Moet effe met licht gaan klooien voor een foto (zonder beeld op het scherm).
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.