Televisie tot 1970
Hulp gezocht voor het mee spelend te maken van 2 tv's
27 feb 2015 22:49 - 27 feb 2015 22:51 #51040
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Hulp gezocht voor het mee spelend te maken van 2 tv's
Ik snap ook niet waarom zo'n reactie verwijderd zou moeten worden. Een waarschuwing hoort er immers ook gewoon bij. Communiceren betekent kunnen incasseren en een beetje voorzichtig zijn met uitdelen. In dit geval dus incasseren en de reactie proberen te begrijpen maar er niet te zwaar aan tillen (iedereen is met beperkte kennis begonnen, en als ik als klein jochie niet al aan televisies had mogen schroeven van mijn ouders, was het leven een stuk saaier geweest en had ik de bijbehorende kennis later misschien nooit opgedaan).
Maar hoe dan ook, ik begrijp dat er inmiddels ook al een goed geschikte boostercondensator onderweg is of al gearriveerd voor een van de toestellen. Ga zo door :thumbsup:
Maar hoe dan ook, ik begrijp dat er inmiddels ook al een goed geschikte boostercondensator onderweg is of al gearriveerd voor een van de toestellen. Ga zo door :thumbsup:
Laatst bewerkt 27 feb 2015 22:51 door maarten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
27 feb 2015 20:43 #51039
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Hulp gezocht voor het mee spelend te maken van 2 tv's
@Cees: Precies. Als je gaat leren zwemmen ga je ook niet meteen in het diepe... Dat ik hier nu zit is eigenlijk ook wel een wonder. Met 9 jaar in precies dit soort TV's zitten te klooien. Maar na 42 jaar toch nog goed gekomen.
Tjerk, 9ZZ
26 feb 2015 01:16 #50966
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Hulp gezocht voor het mee spelend te maken van 2 tv's
frank/margreet,
En zo is eenieder op zijn eigen manier met de hobby bezig.
Zelf heb ik een tweetal radio's die nog voor geen meter spelen, enkel het aangezicht daarvan is voor mij al genieten het spelend maken komt vanzelf in de toekomst
En zo is eenieder op zijn eigen manier met de hobby bezig.
Zelf heb ik een tweetal radio's die nog voor geen meter spelen, enkel het aangezicht daarvan is voor mij al genieten het spelend maken komt vanzelf in de toekomst
Mvg.
Bert
26 feb 2015 00:35 #50961
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Hulp gezocht voor het mee spelend te maken van 2 tv's
@ Tjerk,
Of onder begeleiding van een ervaren persoon, die deze TV's gerepareerd heeft.
Gr Cees.
Of onder begeleiding van een ervaren persoon, die deze TV's gerepareerd heeft.
Gr Cees.
- frank/margreet
- [frank/margreet]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
25 feb 2015 18:19 #50949
door frank/margreet
Beantwoord door frank/margreet in topic Hulp gezocht voor het mee spelend te maken van 2 tv's
bedankt voor de tip,
Haha m'n vrouw was inderdaad wel al zoiets van plan .
Gezien het warm worden van de tv en om te voorkomen dat de kast meer en meer schade van vochtplekken krijgt hadden we al besloten er hoog uit 'n vaas met kunstbloemen op te zetten .
Ook wij kunnen ons eerlijk gezegd best voorstellen dat niet iedereen zo'n tv's in de woonkamer wil.
Wij persoonlijk hebben ons huis 'n beetje als mini museum ingericht.
Oké 80% is niet werkend maar we willen stukje voor stukje alles werkend laten maken.
Omdat het allemaal hobby is moet dit natuurlijk wel 'n beetje betaalbaar blijven en proberen we zo veel mogelijk via vriendendiensten of dergelijke te realiseren.
Zo gaat het misschien niet snel maar da's ook niet belangrijk bij 'n hobby.
De moderne tv staat uiteraard in 'n gesloten kast zodat er in huis 'n echte 50er jaren sfeer is.
Mochten we alles op orde en werkend hebben zullen er meer foto's volgen.
Haha m'n vrouw was inderdaad wel al zoiets van plan .
Gezien het warm worden van de tv en om te voorkomen dat de kast meer en meer schade van vochtplekken krijgt hadden we al besloten er hoog uit 'n vaas met kunstbloemen op te zetten .
Ook wij kunnen ons eerlijk gezegd best voorstellen dat niet iedereen zo'n tv's in de woonkamer wil.
Wij persoonlijk hebben ons huis 'n beetje als mini museum ingericht.
Oké 80% is niet werkend maar we willen stukje voor stukje alles werkend laten maken.
Omdat het allemaal hobby is moet dit natuurlijk wel 'n beetje betaalbaar blijven en proberen we zo veel mogelijk via vriendendiensten of dergelijke te realiseren.
Zo gaat het misschien niet snel maar da's ook niet belangrijk bij 'n hobby.
De moderne tv staat uiteraard in 'n gesloten kast zodat er in huis 'n echte 50er jaren sfeer is.
Mochten we alles op orde en werkend hebben zullen er meer foto's volgen.
25 feb 2015 16:27 - 25 feb 2015 16:27 #50948
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Hulp gezocht voor het mee spelend te maken van 2 tv's
IK denk dat op het Forum minder Animo voor TV .s is
Meer voor radio,s en versterkers en anderen
Geluids bronnen .Maar er zijn er wel
Een oude TV.s neemt ook veel plaats in
Ja er zit ook Nostacie aan
Zoo zie ik ook wel ouden kasten van vroegeren tijd
Dat ik ook denk Kijk daar heb ja er weeer een
Waar ik lang naar heb zitten kijken .
Maar toch hebben wil ik ze niet meer
Maar het is wel leuk om bij een iemand anders deze TV,s te zien
Ik wens jullie veel plezier er ook mee
Maar zet er ook geen bloemen vaas op
Dat is een aanrader
Huub.
Meer voor radio,s en versterkers en anderen
Geluids bronnen .Maar er zijn er wel
Een oude TV.s neemt ook veel plaats in
Ja er zit ook Nostacie aan
Zoo zie ik ook wel ouden kasten van vroegeren tijd
Dat ik ook denk Kijk daar heb ja er weeer een
Waar ik lang naar heb zitten kijken .
Maar toch hebben wil ik ze niet meer
Maar het is wel leuk om bij een iemand anders deze TV,s te zien
Ik wens jullie veel plezier er ook mee
Maar zet er ook geen bloemen vaas op
Dat is een aanrader
Huub.
Laatst bewerkt 25 feb 2015 16:27 door Huub.