Skip to main content
Repro onderdelen

Ultron buizen .kwalietijd.???

Meer
02 dec 2016 18:50 #63781 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Ultron buizen .kwalietijd.???
De rus heeft dik glas en grome pinnen
zien ook goed uit
Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 dec 2016 18:41 - 02 dec 2016 18:42 #63780 door bvdkruijt
Beantwoord door bvdkruijt in topic Ultron buizen .kwalietijd.???
Ik heb de russische buizen ook ter vervanging van de EL-84 en ze spelen erg goed in mn twee Philips HF-10 versterkers :-)
Laatst bewerkt 02 dec 2016 18:42 door bvdkruijt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 dec 2016 18:08 #63779 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Ultron buizen .kwalietijd.???
@ Bert,
Afspelen van de tweede film via een andere web site staan ze niet toe.
En ja, in dat eerste filmpje zie ik ze ook met hun blote handen er aan zitten.
KR een hele dure buis.... Mooie opdruk en in een mooie doos, dat wel...
Ik weet niet wat ik hier van moet denken.
Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 dec 2016 17:49 - 02 dec 2016 18:05 #63778 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Ultron buizen .kwalietijd.???
How It's made.

Op de Tsjechische manier.



Of zoals het volgens Huub hurt



Ik zie toch wel erg veel overeenkomsten in de productie methode ;)

Deel 2 van de EL34 productie.


Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 02 dec 2016 18:05 door Bert Kn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 dec 2016 17:47 #63777 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Ultron buizen .kwalietijd.???
@ Huub,
Ik heb er ook zo mijn bedenkingen over.
De ene dame heeft handschoentjes aan,
de andere pakt met haar blote handen,
zie de nagellak op haar nagels, de onderdelen aan.
Ik denk dat na enkele maanden gebruik die buizen
niet veel emissie meer zullen hebben.
Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 dec 2016 17:40 #63776 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Ultron buizen .kwalietijd.???
@ Tjerk,
Er waren toen verschillende aan bieders die deze buizen aan boden.
Op zich is voor 200 Euro 20 buizen ook nog niet zo gek, vergeleken
wat je voor zogenaamde NOS Philips buizen moet betalen.
De Russen zijn echt beter dan de Philips, die al vele jaren in hun
doosje hebben gelegen.
Daar zijn die ook niet beter van geworden.
Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena