Skip to main content
Repro onderdelen

Ultron buizen .kwalietijd.???

Meer
03 dec 2016 15:28 #63790 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Ultron buizen .kwalietijd.???
Huub,

Op mijn yaqin versterker een jaar of twee in gebruik gehad en weggedaan omdat er een Dolby DTS receiver most komen stonden de KT88's van Shuguang.
Was een prima versterker, 2 x 30W Triode en 2x 60W Ultra linear aan 8Ω
Niet dat de Dolby DTS Sony ES receiver me niet bevalt, maar als mijn jongste zoon de kuierlatten neemt mag die dat ding meenemen en schaf ik me weer een goede buizen bak aan.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 dec 2016 09:52 #63788 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Ultron buizen .kwalietijd.???
Nou bert ik denk toch dat de chinees
een goede buis maakt zo te zien
er staan behoorlijke machinens
Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 dec 2016 00:01 #63787 door Cees PA1DBA
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Ultron buizen .kwalietijd.???
Niet helemaal of topic, Mr Wong maakt een prima EL84 voor 8 dollar.

Cees- pa1dba

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 dec 2016 22:17 #63786 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Ultron buizen .kwalietijd.???
Nu snap ik de opmerking favoriete afhaal chinees :lol:



Wong Yue Rong (right) and Ian Grant of Grant Fidelity. Wong Yue Rong is the chief technical officer of the factory and designed the very special vacuum machine seen to the right.

Bezoek de site van Grant Fidility eens, lijkt me geen kattenpis.

Wel offtopic heeft niets meer met de kwaliteit van de EL84's te maken, sorry Huub.

Mvg.
Bert
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 dec 2016 19:33 #63783 door Cees PA1DBA
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Ultron buizen .kwalietijd.???
hier nog even een link naar mijn favorite afhaal chinees.

shuguang fabriek link


Cees- pa1dba
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 dec 2016 18:54 #63782 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Ultron buizen .kwalietijd.???

Afspelen van de tweede film via een andere web site staan ze niet toe


Cees,
Klopt je moet even op Bekijk deze video op You Tube klikken.

Maar ik neem aan dat je dat zelf ook al had gezien.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena