Skip to main content
Repro onderdelen

Ultron buizen .kwalietijd.???

Meer
01 dec 2016 22:02 #63763 door Huub
Waar komt het buizen merk Ultron vandaan
Op mijn biamply daar stonden twee ultron EL 84 op
beterkelijk nieuwe exemplare toch geven ze wat meer brom
En ook in de hogentonen spieker wat na gesider zeg maar
ik heb deze uitgewisselt voor 90% philipsen el 84
en de radio daar is het geluid behoorlijk mee verbetert
mooi stil en minder brom . gewoon beter .
Ik denk voor mij geen Lultron meer ?
Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena