- Berichten: 7698
Radio's van 1970 tot heden
Philips AG9016
06 jan 2015 12:21 #49553
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Philips AG9016
Huub,
Dit jongetje is de Benjamin van mijn versterkers en inmiddels door de rest van de familie opgenomen dus dat zal ik hem maar niet aandoen.
Henk,
Als dat moois niet verder gaat dan de onderlinge liefde voor de hobby heb ik er geen moeite mee bigfun
Dit jongetje is de Benjamin van mijn versterkers en inmiddels door de rest van de familie opgenomen dus dat zal ik hem maar niet aandoen.
Henk,
Als dat moois niet verder gaat dan de onderlinge liefde voor de hobby heb ik er geen moeite mee bigfun
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
06 jan 2015 09:21 #49547
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Philips AG9016
Er begint hier iets moois op te bloeien, Lente is nog ver weg.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
06 jan 2015 09:03 - 06 jan 2015 09:04 #49545
door Huub
Bedankt Bert luik grapje
Ja geef mij dan maar gratis de versteker ??
Dan mag ik jou NOG meer .jij bent de besten vandaag nog. beer
Huub
Beantwoord door Huub in topic Philips AG9016
Ja geef mij dan maar gratis de versteker ??
Dan mag ik jou NOG meer .jij bent de besten vandaag nog. beer
Huub
Laatst bewerkt 06 jan 2015 09:04 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05 jan 2015 23:36 #49534
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Philips AG9016
Inmiddels heb ik de versterker wat langer in gebruik waarbij me opvalt dat deze niet opvallend maar heel rustig klinkt.
De hoge toon weergave en het volume vallen me ook mee.
Daarnaast klinkt hij ook nog zuiver.
Met een
naar Huub.
Gezien je bijdrages in het verleden een voor jou ideale versterker bigfun .
Grapje, maar moet kunnen.
De hoge toon weergave en het volume vallen me ook mee.
Daarnaast klinkt hij ook nog zuiver.
Met een
Gezien je bijdrages in het verleden een voor jou ideale versterker bigfun .
Grapje, maar moet kunnen.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05 jan 2015 10:23 #49489
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Philips AG9016
Die versterkertje heb ik ook wel gehad
Ja het is een Klein vermogen heb er wel
Twee boxen met 9710 aan gehad
Deze versterker zijn ook aanwezig in de
Stereo electrofoons koffers met twee kleine dexel luidsprekers
Het is een gewoon doorgaans gebruik versterkers in huis kamers .
Huub
Ja het is een Klein vermogen heb er wel
Twee boxen met 9710 aan gehad
Deze versterker zijn ook aanwezig in de
Stereo electrofoons koffers met twee kleine dexel luidsprekers
Het is een gewoon doorgaans gebruik versterkers in huis kamers .
Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05 jan 2015 10:20 #49488
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Philips AG9016
Zo, weet ik dat ook weer :thumbsup:
Al vind ik een `TriBo` ook wel orgineel :lol:
Lee
Al vind ik een `TriBo` ook wel orgineel :lol:
Lee
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.