Skip to main content
Radio's van 1970 tot heden

Philips AG9016

Meer
06 jan 2015 12:21 #49553 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Philips AG9016
Huub,
Dit jongetje is de Benjamin van mijn versterkers en inmiddels door de rest van de familie opgenomen dus dat zal ik hem maar niet aandoen.

Henk,
Als dat moois niet verder gaat dan de onderlinge liefde voor de hobby heb ik er geen moeite mee bigfun

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • hkruis
  • [hkruis]
Meer
06 jan 2015 09:21 #49547 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Philips AG9016
Er begint hier iets moois op te bloeien, Lente is nog ver weg. :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
06 jan 2015 09:03 - 06 jan 2015 09:04 #49545 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Philips AG9016
;) Bedankt Bert luik grapje
Ja geef mij dan maar gratis de versteker ??
Dan mag ik jou NOG meer .jij bent de besten vandaag nog. beer
Huub
Laatst bewerkt 06 jan 2015 09:04 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 jan 2015 23:36 #49534 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Philips AG9016
Inmiddels heb ik de versterker wat langer in gebruik waarbij me opvalt dat deze niet opvallend maar heel rustig klinkt.
De hoge toon weergave en het volume vallen me ook mee.
Daarnaast klinkt hij ook nog zuiver.
Met een ;) naar Huub.
Gezien je bijdrages in het verleden een voor jou ideale versterker bigfun .
Grapje, maar moet kunnen.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 jan 2015 10:23 #49489 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Philips AG9016
Die versterkertje heb ik ook wel gehad
Ja het is een Klein vermogen heb er wel
Twee boxen met 9710 aan gehad
Deze versterker zijn ook aanwezig in de
Stereo electrofoons koffers met twee kleine dexel luidsprekers
Het is een gewoon doorgaans gebruik versterkers in huis kamers .
Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 jan 2015 10:20 #49488 door Lee
Beantwoord door Lee in topic Philips AG9016
Zo, weet ik dat ook weer :thumbsup:

Al vind ik een `TriBo` ook wel orgineel :lol:

Lee

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena