Radio's van 1970 tot heden
Ervaringen Webshop MFB Freaks
25 jul 2014 21:44 #45269
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Ervaringen Webshop MFB Freaks
Ik heb daar ooit de snaren voor de Philips 22GA202 besteld.
De levertijd bedroeg iets van twee weken terwijl ze op voorraad zouden zijn.
Uiteindelijk bleek de kleine snaar ook nog eens een verkeerd exemplaar te zijn waar ik niets mee kon, een ronde in plaats van een platte.
Nu kan het zijn dat er uitvoeringen van de 22GA202 zijn waar wel een ronde snaar in moet, in de twee exemplaren die ik heb in ieder geval niet.
Een volgende keer kijk ik wel uit en zoek ik eerst elders.
De levertijd bedroeg iets van twee weken terwijl ze op voorraad zouden zijn.
Uiteindelijk bleek de kleine snaar ook nog eens een verkeerd exemplaar te zijn waar ik niets mee kon, een ronde in plaats van een platte.
Nu kan het zijn dat er uitvoeringen van de 22GA202 zijn waar wel een ronde snaar in moet, in de twee exemplaren die ik heb in ieder geval niet.
Een volgende keer kijk ik wel uit en zoek ik eerst elders.
Mvg.
Bert
Onderwerp is gesloten.
Minder
Meer
25 jul 2014 18:57 - 25 jul 2014 19:13 #45268
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic Ervaringen Webshop MFB Freaks
René, als je me gaat afvallen dan zal ik ook even alle registers opentrekken. Leer eens lezen!
Ik meld toch duidelijk dat ik al contact met de webshop heb gehad.
Het enige dat ik wil weten of anderen dezelfde ervaring hebben. Als je niets toe te voegen hebt, laat dan graag je opmerkingen thuis. Ik ben niet achterlijk.
Zie ook de reactie van Henk.
Hebben anderen ook dezelfde ervaring dan sta ik een stuk sterker.
Is het enige dat ik wil. Het is niet mijn bedoeling hier een discussie over de webshop van MFB-Freaks uit te lokken.
En René, dat ik op Facebook kan kijken of googelen dat weet ik ook wel en heb ik ook gedaan.
Maar ik vroeg naar de ervaringen van anderen en NIET om een discussie of dit wel of niet mag. Laat dat maar aan het forumbeheer over om te bepalen of dat wel of niet juist is.
Groeten,
Peter
Ik meld toch duidelijk dat ik al contact met de webshop heb gehad.
Het enige dat ik wil weten of anderen dezelfde ervaring hebben. Als je niets toe te voegen hebt, laat dan graag je opmerkingen thuis. Ik ben niet achterlijk.
Zie ook de reactie van Henk.
Hebben anderen ook dezelfde ervaring dan sta ik een stuk sterker.
Is het enige dat ik wil. Het is niet mijn bedoeling hier een discussie over de webshop van MFB-Freaks uit te lokken.
En René, dat ik op Facebook kan kijken of googelen dat weet ik ook wel en heb ik ook gedaan.
Maar ik vroeg naar de ervaringen van anderen en NIET om een discussie of dit wel of niet mag. Laat dat maar aan het forumbeheer over om te bepalen of dat wel of niet juist is.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Laatst bewerkt 25 jul 2014 19:13 door peter1952.
Onderwerp is gesloten.
25 jul 2014 18:55 #45267
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Ervaringen Webshop MFB Freaks
Dan kun je ook even googelen en op Facebook daar kun je ook op kijken
Kijk hier vind ik het niet horen zo kan iedereen over iets te klagen over bedrijven
Anders wordt het hier net zo'n klaag box
Maar hier zijn geen mensen die iets met het mfb freaks wat hebben anders hadden ze wel gereageerd
Kijk hier vind ik het niet horen zo kan iedereen over iets te klagen over bedrijven
Anders wordt het hier net zo'n klaag box
Maar hier zijn geen mensen die iets met het mfb freaks wat hebben anders hadden ze wel gereageerd
René Daemen
Onderwerp is gesloten.
25 jul 2014 18:44 #45266
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Ervaringen Webshop MFB Freaks
Rene,
Peter heeft al contact gehad met de desbetreffende firma en geen bevredigend antwoord gekregen. Dus is zijn vraag hier over het bedrijf geen probleem. Als het eem mede forumlid of een verkooplaats van particulieren was geweest ligt dat anders en had het beheer wel in gegrepen.
Henk - Admin
Peter heeft al contact gehad met de desbetreffende firma en geen bevredigend antwoord gekregen. Dus is zijn vraag hier over het bedrijf geen probleem. Als het eem mede forumlid of een verkooplaats van particulieren was geweest ligt dat anders en had het beheer wel in gegrepen.
Henk - Admin
Henk van 't Kruis
Onderwerp is gesloten.
25 jul 2014 18:39 #45265
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Ervaringen Webshop MFB Freaks
Ik zie je punt niet zo? Peter vraagt of er meer ervaringen zijn. Die is vast wel zo bijdehand om ook dat forum effe te checken.
Tjerk, 9ZZ
Onderwerp is gesloten.
25 jul 2014 18:30 #45264
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Ervaringen Webshop MFB Freaks
Peter
De klacht zul je daar moeten leggen niet hier dit forum heeft hier niet mee van doen
Ze hebben een eigen forum.
Als ik bvb een auto bij garage a laat nakijken en het is niet goed ga je ook niet bij garage B klagen over garage A
Beter is op de persoon af en ook vakantie tijd speelt een rol
De klacht zul je daar moeten leggen niet hier dit forum heeft hier niet mee van doen
Ze hebben een eigen forum.
Als ik bvb een auto bij garage a laat nakijken en het is niet goed ga je ook niet bij garage B klagen over garage A
Beter is op de persoon af en ook vakantie tijd speelt een rol
René Daemen
Onderwerp is gesloten.