Radio's van 1970 tot heden
Ervaringen Webshop MFB Freaks
Minder
Meer
28 jul 2014 18:27 #45310
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic Ervaringen Webshop MFB Freaks
Ondertussen is het probleem opgelost, alle spullen zijn binnen. Een paar dagen afwezigheid had er voor gezorgd dat mijn mail niet op tijd gelezen zijn.
Misschien nog een keer met items die wat minder "moeilijk" zijn.
Wat mij betreft mag Henk de draad sluiten.
Groeten,
Peter
Misschien nog een keer met items die wat minder "moeilijk" zijn.
Wat mij betreft mag Henk de draad sluiten.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Onderwerp is gesloten.
26 jul 2014 03:46 #45273
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Ervaringen Webshop MFB Freaks
Betrouwbaarheid van webshops staat of valt met communicatie. Als je op vakantie bent, prima, maar laat het wel weten. Er zijn zat webshops inenen titsup gegaan waarbij mensen gewoon vrolijk bleven doorbestellen en dus hun poen kwijt waren.
Deze webshop lijkt een actieve gemeenschap te hebben (forum), daar zal zeker meer informatie te bekomen zijn.
Deze webshop lijkt een actieve gemeenschap te hebben (forum), daar zal zeker meer informatie te bekomen zijn.
Tjerk, 9ZZ
Onderwerp is gesloten.
25 jul 2014 22:03 #45272
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Ervaringen Webshop MFB Freaks
Willem,
Ik moet er wel bij vertellen dat ik daar slechts eenmaal wat heb besteld, geen graadmeter dus.
Nu ben ik niet van vandaag besteld morgen in huis maar ruim twee weken wachten vond ik wel erg lang.
Bij de jukebox revival bestel ik regelmatig en heb de spullen dan altijd met een dag of twee in huis.
Zo af en toe zijn er daar sommige onderdelen op nalevering hetgeen altijd op de factuur netjes vermeld wordt.
Ik moet er wel bij vertellen dat ik daar slechts eenmaal wat heb besteld, geen graadmeter dus.
Nu ben ik niet van vandaag besteld morgen in huis maar ruim twee weken wachten vond ik wel erg lang.
Bij de jukebox revival bestel ik regelmatig en heb de spullen dan altijd met een dag of twee in huis.
Zo af en toe zijn er daar sommige onderdelen op nalevering hetgeen altijd op de factuur netjes vermeld wordt.
Mvg.
Bert
Onderwerp is gesloten.
Minder
Meer
25 jul 2014 21:58 #45271
door peter1952
Peter Boin,
Beantwoord door peter1952 in topic Ervaringen Webshop MFB Freaks
Beste Willem,
Jij geeft precies aan waar het hem aan schort. Misschien inderdaad vakantie, maar op de site wordt dat niet genoemd,
Op de eerste mail kreeg ik echt vlot antwoord. Nu is er echter iets misgegaan.
Misschien komt het nog goed, ik was van plan nog meer daar te bestellen, ik wil nog twee MFB boxen (die met dat metalen front) gaan reviseren en hij levert daar complete sets voor.
We wachten af.
Groeten,
Peter
Jij geeft precies aan waar het hem aan schort. Misschien inderdaad vakantie, maar op de site wordt dat niet genoemd,
Op de eerste mail kreeg ik echt vlot antwoord. Nu is er echter iets misgegaan.
Misschien komt het nog goed, ik was van plan nog meer daar te bestellen, ik wil nog twee MFB boxen (die met dat metalen front) gaan reviseren en hij levert daar complete sets voor.
We wachten af.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Onderwerp is gesloten.
Minder
Meer
25 jul 2014 21:53 - 25 jul 2014 21:54 #45270
door Willem Roseboom
Beantwoord door Willem Roseboom in topic Ervaringen Webshop MFB Freaks
Hallo Peter,
Na dat ........ van Rene (what's in a name) dan hier mijn ervaring. Ik heb me al meer dan 15 jaar bezig gehouden met MFB boxen en Philips transistor apparaten. Sinds de laatste jaren is de site van Thomas, mfb-freaks.com de toonaangevende site op dit gebied, dit was eerst mfb-fraeks.nl van Herman en nog iemand (kan even niet op de naam komen). Juist Thomas, de webmaster en drijvende kracht achter de .com site met webwinkel is een zeer betrouwbaar en behulpzaam type. Ik heb zelf in het verleden ook besteld van deze webwinkel tot volle tevredenheid. Waarom dit zo stroef loopt weet ik niet, misschien is Thomas op vakantie of is de organisatie achter de schermen wat gewijzigd. Ik ga ervan uit dat het echt goed komt maar een berichtje van de kant van de verkoper was wel zo netjes geweest.
Ik hoop dat je er wat geruster op bent.
Groeten Willem
Ps. zie net de reactie van Bert en die heeft dus andere ervaringen.
Na dat ........ van Rene (what's in a name) dan hier mijn ervaring. Ik heb me al meer dan 15 jaar bezig gehouden met MFB boxen en Philips transistor apparaten. Sinds de laatste jaren is de site van Thomas, mfb-freaks.com de toonaangevende site op dit gebied, dit was eerst mfb-fraeks.nl van Herman en nog iemand (kan even niet op de naam komen). Juist Thomas, de webmaster en drijvende kracht achter de .com site met webwinkel is een zeer betrouwbaar en behulpzaam type. Ik heb zelf in het verleden ook besteld van deze webwinkel tot volle tevredenheid. Waarom dit zo stroef loopt weet ik niet, misschien is Thomas op vakantie of is de organisatie achter de schermen wat gewijzigd. Ik ga ervan uit dat het echt goed komt maar een berichtje van de kant van de verkoper was wel zo netjes geweest.
Ik hoop dat je er wat geruster op bent.
Groeten Willem
Ps. zie net de reactie van Bert en die heeft dus andere ervaringen.
Laatst bewerkt 25 jul 2014 21:54 door Willem Roseboom.
Onderwerp is gesloten.