Wie van jullie heeft wel eens artikelen besteld bij de webshop van MFB Freaks?
Ze hebben een prachtige site, met veel voorlichting en gegevens van oudere Philips apparatuur.
Er is ook een webshop aan gekoppeld.
Ik had wat spullen nodig en die stonden op de webshop. Dus een account aangemaakt en de spullen besteld. Ook meteen betaald via Ideal.
Tot zover gaat alles goed.
Vervolgens gebeurt er bijna twee weken helemaal niets. Als ik naar de statusupdate vraag, krijg ik alleen de mededeling: "Betaling geaccepteerd."
Toen maar eens een mail gestuurd met de vraag wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Ik kreeg redelijk snel antwoord: "Het wachten is nog op één onderdeel, als dat binnen is wordt de bestelling verzonden."
Dus nog maar even wachten. Ik wacht nu dus al vanaf 30 juni en er lijkt verder helemaal niets te gebeuren.
Ik heb deze week twee mails gestuurd met een verzoek van een statusupdate, echter er komt geen enkel antwoord retour.
Met veel moeite heb ik contactgegevens op de site gevonden, echter geen telefoonnummer
Nu schijnt het zo te zijn dat degene die de site beheert, zijn baan heeft opgegeven om zich fulltime op het MFB gebeuren te storten.
Erg vlot gaan het allemaal niet.
Heeft er iemand een soortgelijke ervaring? Het is voor mij een reden om niet nog een keer daar wat te bestellen als je niet zeker weet of je de spullen daadwerkelijk krijgt.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Onderwerp is gesloten.