Radio's van 1950 tot 1970
Philips bx 290 u
19 okt 2020 13:33 #86160
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic Philips bx 290 u
Kunststof glas bestaat niet, wel glashelder kunststof (of gewoon plastic).

Maar waarom zou je het op glashelder kunststof willen hebben?
Meestal is het duurder en minder helder dan glas. Bovendien niet krasvrij op den
duur.
Maar waarom zou je het op glashelder kunststof willen hebben?
Meestal is het duurder en minder helder dan glas. Bovendien niet krasvrij op den
duur.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 okt 2020 11:37 #86159
door sander33
Beantwoord door sander33 in topic Philips bx 290 u
18 okt 2020 01:39 #86114
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Philips bx 290 u
@Bergmans.
Dank je .
Maak u geen zorgen, ik heb gelukkig rust genoeg.
Heb ook geen enkele moeite om datgene te zeggen wat ik te zeggen heb.
Heb hier in Nederland toch niks te vrezen.
Dat betekend dus niet dat ik het zeg uit frustratie..
Heb meer dan genoeg te doen met BD&Co
Wat ik omschrijf is datgene wat ik zie en merk.:
De spontane medewerking in eigen Nederland is 0 en als ik vanuit mijzelf wat maak
voor de Nederlandse markt (waar wel degelijk vraag naar is) zoals de Erres KY136 KY 126 achterwand dan wordt dat in Nederland altijd eerst een jaar of 2 heel vakkundig genegeerd.
Vooral geen aandacht aan schenken lijken ze te denken.
Dat is voor mij onderhand wel zo voorspelbaar en ik kan daar ook echt om lachen.
Dank je .
Maak u geen zorgen, ik heb gelukkig rust genoeg.
Heb ook geen enkele moeite om datgene te zeggen wat ik te zeggen heb.
Heb hier in Nederland toch niks te vrezen.
Dat betekend dus niet dat ik het zeg uit frustratie..
Heb meer dan genoeg te doen met BD&Co
Wat ik omschrijf is datgene wat ik zie en merk.:
De spontane medewerking in eigen Nederland is 0 en als ik vanuit mijzelf wat maak
voor de Nederlandse markt (waar wel degelijk vraag naar is) zoals de Erres KY136 KY 126 achterwand dan wordt dat in Nederland altijd eerst een jaar of 2 heel vakkundig genegeerd.
Vooral geen aandacht aan schenken lijken ze te denken.
Dat is voor mij onderhand wel zo voorspelbaar en ik kan daar ook echt om lachen.
Handtekening
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bergmans
17 okt 2020 22:32 #86109
door Bergmans
Handtekening
Beantwoord door Bergmans in topic Philips bx 290 u
Beste Ben,
Ik proef een zekere frustratie in je reactie en zeker afgaande op jouw (eerdere) berichten niet onterecht. Ik zelf heb hele goede ervaringen met jou, ik heb al eerder knoppen, luidsprekerdoek stekers e.d. besteld. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit, maar andere zaken zoals achterwanden en schaalglas moeten natuurlijk in grotere hoeveelheden besteld worden anders heeft het geen zin om er aan te beginnen dat begrijp ik. Probeer een beetje rust te vinden, mensen verander je niet gauw. Groeten en een prettig weekend toegewenst!
Ik proef een zekere frustratie in je reactie en zeker afgaande op jouw (eerdere) berichten niet onterecht. Ik zelf heb hele goede ervaringen met jou, ik heb al eerder knoppen, luidsprekerdoek stekers e.d. besteld. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit, maar andere zaken zoals achterwanden en schaalglas moeten natuurlijk in grotere hoeveelheden besteld worden anders heeft het geen zin om er aan te beginnen dat begrijp ik. Probeer een beetje rust te vinden, mensen verander je niet gauw. Groeten en een prettig weekend toegewenst!
Handtekening
15 okt 2020 21:13 #86060
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic Philips bx 290 u
Dan wil ik me alvast opgeven voor het herbedrukken van een cremekleurige schaal.
Groeten,
Peter
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
15 okt 2020 20:43 - 15 okt 2020 20:44 #86059
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Philips bx 290 u
Hoi Ben,
Dus die beste man van de Lentebode had voor de 24 euro tevens ook een cursusje meegekregen in begrip en gedrag!?:lol:
Wat mijn schalen betreft; ik moet nog even goed kijken of mijn schalen zelf geen schade hebben.
Anders wil ik wel nieuw gemaakte hebben.
Mvg Frank
Dus die beste man van de Lentebode had voor de 24 euro tevens ook een cursusje meegekregen in begrip en gedrag!?:lol:
Wat mijn schalen betreft; ik moet nog even goed kijken of mijn schalen zelf geen schade hebben.
Anders wil ik wel nieuw gemaakte hebben.
Mvg Frank
Laatst bewerkt 15 okt 2020 20:44 door Franc.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ben Dijkman