Radio's van 1950 tot 1970
Ekco RS3
16 okt 2017 18:11 #69120
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Ik weet het niet hoor, maar ik zie toch wel degelijk draden aan R1 en R6 zitten. En zo obscuur is het schema ook niet, zeker niet obscuurder dan vergelijkbare Philips TRF radio's uit die periode. Wel zie ik twee niet aangesloten banana sockets. Waar die voor zijn moet met de achterwand zijn te achterhalen. Of zelfs gewoon uit het schema. Van een afstandje lukt me dat niet...
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marc
- []
-
Onderwerp Auteur
16 okt 2017 11:33 #69118
door Marc
Beantwoord door Marc in topic Ekco RS3
- Marc
- []
-
Onderwerp Auteur
16 okt 2017 11:31 #69117
door Marc
Ekco RS3 werd gestart door Marc
Ik heb een RS3 op de werktafel staan helaas is er ontzettend veel in geknoeid , Beide potmeters daar zijn de draden af gesoldeerd en ook v d PU ingang zijn de draden afgehaald .
Wie heeft er ook zo een radio en wil voor mij eens een paar foto,s maken ik heb de radio nu zover dat als ik de eindbuis aanraak ik nu eindelijk een keiharde brom heb .
Maar de rest v d bedrading is gewoon weg gesoldeerd en het schema snap ik voor geen meter ( Philips is makkelijker)
Wie o wie helpt mij uit de brand zodat de radio terug kan naar een vriend van ons .
Wie heeft er ook zo een radio en wil voor mij eens een paar foto,s maken ik heb de radio nu zover dat als ik de eindbuis aanraak ik nu eindelijk een keiharde brom heb .
Maar de rest v d bedrading is gewoon weg gesoldeerd en het schema snap ik voor geen meter ( Philips is makkelijker)
Wie o wie helpt mij uit de brand zodat de radio terug kan naar een vriend van ons .