Skip to main content
Radio's van 1950 tot 1970

Toen ik uit Rotterdam was vertrokken . De buit.

Meer
30 apr 2017 15:19 #66668 door Bert Kn
offtopic

Gino,
Ik heb dit boekje liggen en doe er niets mee.
Is het wat voor je?
Je kunt hem zo hebben.

Mvg.
Bert
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Gino

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 apr 2017 14:54 - 30 apr 2017 16:25 #66667 door Gino

Als het oud is is het leuk
Laatst bewerkt 30 apr 2017 16:25 door admin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: aan-pierre

Meer
30 apr 2017 14:45 - 30 apr 2017 14:47 #66665 door Gino
Dit is een mooi toestel. Ik heb hem ook. Het is een leuke, net even anders als andere plano's uit de early sixties.

Als het oud is is het leuk
Laatst bewerkt 30 apr 2017 14:47 door Gino.

Meer
30 apr 2017 13:12 #66664 door admin
Mooi radio, zeker zoals jij hem draagt.

Henk van 't Kruis

Meer
30 apr 2017 12:40 - 30 apr 2017 13:07 #66663 door aan-pierre
Met behulp van diverse toetsen t.w. concert, solo, jazz, spraak en semi-stereo ( U herinnert zich aan de semi stereo van mijn Graetz 822?...zie eerder topic.....nou DIT is zo een model waar ze t expres deden) )en door middel van een toonbalans kan de verwende luisteraar (wat ik ben , helemaal goed aangevoeld meneer v d Heem).......de weergave geheel naar eigen smaak instellen.

Samenvattend een pracht apparaat, waar de meest kritische luisteraar veel plezier van kan beleven. Geraden!:thumbsup: Ik bén de meest kritische luisteraar.* Het moet uitmuntend klinken en nog vol toeters en bellen zitten. Onmogelijke eisen waargemaakt. In dit toestel , de Saba Freiburg 14, en met Hifi Studio Freiberg Stereo, al tot de Parnassus waargemaakt. Vol toeters en evengoed high- end (voor die tijd) óók nog.

Laat ze maar :neeneenee: van nijd gillen dat t allemaal ten koste van xxxxx gaat, de voorstanders van aan en uit en verder geen flauwekul. ....ehhhh Grapje, meneer Zonneberrug.:lol:

*...ehhh hoogmoedswaanzin? aan-pierre , De meest kritische luisteraar?;) Nou ...vraag t is aan Henk....slapeloze nachten heeft hij van me . Daar komt bij dat van der Heem het in t algemeen bedoelde , dus hij hoopte op veel "meest kritische luisteraars, want van mij alleen als meest kritische kan hij 52 jaar later niet solvabel blijven. Dat zie ik echt wel in. Echt wel.......he héeerlijk eens met de forum editor spelen.

offtopic ..maar nu ga ik met wat anders spelen....t heeft met trekken te maken .....maar ook met duwen en slaan.....inderdaad...u heeft het (helaas al )geraden ....
orgel spelen. De organist slaat het orgel en trekt aan de registers. En duwt de pedalen naar beneden...he jammer zulke slimme lezers.
Laatst bewerkt 30 apr 2017 13:07 door aan-pierre.

Meer
30 apr 2017 12:12 #66662 door aan-pierre
Bijlagen:

Gemaakt door Kunena