Radio's van 1950 tot 1970
Op zoek naar een gerestaureerde radio.
- Marcel
- [Marcel]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
29 jun 2016 19:41 #61376
door Marcel
Beantwoord door Marcel in topic Op zoek naar een gerestaureerde radio
Hoi, ik ben eigenlijk niet van plan deze radio nog te herstellen, en een spelende radio zonder restauratie wil ik liever ook niet.
daarom kom ik speciaal naar het forum met mensen die het wel goed kunnen maken zodat ik niet weer geld verspil aan marktplaats rommel.
wat is een OTL?
daarom kom ik speciaal naar het forum met mensen die het wel goed kunnen maken zodat ik niet weer geld verspil aan marktplaats rommel.
wat is een OTL?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
29 jun 2016 19:30 - 29 jun 2016 19:31 #61374
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Op zoek naar een gerestaureerde radio
Mwah, je kan van alles verwachten. Qua prijzen is het wat een gek ervoor geeft. Zo'n radio, goed spelend voor 80 euri moet te doen zijn via MP. Bedenk alleen wel dat er altijd wel wat loos is met een dergelijke aankoop. De radio die je op je wat vage plaatje laat zien is prima restaureerbaar. Electronica is meestal niet echt veel mee mis, hoewel het evengoed enorm tegen kan vallen. Standaard een aantal componenten vervangen (teerknollen, koppel-C EL84). Doek is goed te verkrijgen. Gat in kast (hier niet te zien) is meestal wel een mouw aan te passen.
Edit: Oh, 't is een OTL...
Edit: Oh, 't is een OTL...
Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 29 jun 2016 19:31 door PE9ZZ. Reden: OTL
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marcel
- Marcel
- [Marcel]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
29 jun 2016 19:14 - 29 jun 2016 19:16 #61373
door Marcel
Op zoek naar een gerestaureerde radio. werd gestart door Marcel
Hallo iedereen, ik heb een vraagje.
Ik wou al sinds jong een werkende buizen radio hebben, ik heb meerdere malen een op marktplaats gekocht maar repareren is er nooit van gekomen. Ik ben nu in bezit van een b5x72a Deze speelt alleen via de PU ingang.
van binnen 100% origineel volgens mij maar een afstem touw ontbreekt. Deze heb ik vroeger ook gekocht op marktplaats en maar een paar uur gebruikt. aan de zijkant is een gat geboord.
Ik zou graag een gerestaureerde willen kopen van een soortgelijk model rond 80 euro of minder.
Optisch hoeft het niet als nieuw te zijn maar wel mooi, en van binnen de electronica gerestaureerd. want ik wil niet dat deze radio alleen maar voor de sier is maar ook echt speelt.
wat kan ik verwachten?
Oja hier is een video van dezelfde radio
hij is niet meer te koop nu
Ik wou al sinds jong een werkende buizen radio hebben, ik heb meerdere malen een op marktplaats gekocht maar repareren is er nooit van gekomen. Ik ben nu in bezit van een b5x72a Deze speelt alleen via de PU ingang.
van binnen 100% origineel volgens mij maar een afstem touw ontbreekt. Deze heb ik vroeger ook gekocht op marktplaats en maar een paar uur gebruikt. aan de zijkant is een gat geboord.
Ik zou graag een gerestaureerde willen kopen van een soortgelijk model rond 80 euro of minder.
Optisch hoeft het niet als nieuw te zijn maar wel mooi, en van binnen de electronica gerestaureerd. want ik wil niet dat deze radio alleen maar voor de sier is maar ook echt speelt.
wat kan ik verwachten?
Oja hier is een video van dezelfde radio
hij is niet meer te koop nu
Laatst bewerkt 29 jun 2016 19:16 door Marcel.