Radio's van 1950 tot 1970
Video van de lezing Bernard Terlingen over de F8X82A
Minder
Meer
21 apr 2013 20:25 #31217
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Video van de lezing Bernard Terlingen over de F8X82A
Hallo Piet,
Bedankt voor de filmpjes heb ik toch wat mee gekregen nog van de lezing Van
Bernard.
best interessant.
Het meubel klonk bij deze plaat best goed.
Grt René Daemen
Bedankt voor de filmpjes heb ik toch wat mee gekregen nog van de lezing Van
Bernard.
best interessant.
Het meubel klonk bij deze plaat best goed.
Grt René Daemen
René Daemen
Onderwerp is gesloten.
21 apr 2013 20:11 - 21 apr 2013 20:43 #31216
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Video van de lezing Bernard Terlingen over de F8X82A
Ik vind dat u wel heel erg grof aan het worden bent om mij een criticaster te noemen.
Als u een demo geeft is het uw verantwoordelijkheid dat de zaak ook op orde is.
Dat de demonstrateur zelf niet eens in de gaten heeft gehad dat het al die tijd niet al te best klonk, zegt alles over zijn slechte oren .
Dan ligt dat toch zeker niet aan mij?
Ik neem waar wat ik waarneem en dat was gedurende die 10 minuten niet al te best.
Niemand die ingreep of met het toestel bezig was, dus mag ik er als bezoeker toch zeker wel van uitgaan dat dit dan blijkbaar het fantastische geluid moet zijn
Als het goed had geklonken had ik het zeker ook laten weten.
Ik ben dus absoluut geen criticaster.
U heeft zelf (eventjes?) de boel verzaakt, en dat vind ik niet erg, maar geef het dan gewoon ronduit toe en ga niet om je heen slaan en mensen voor criticaster uitmaken.
Verder weet elke demonstrateur dat je nooit en echt nooit het grote publiek bereikt door het draaien van jazz .
Het feit dat u dat nog niet eens weet en zelfs maar wilt inzien.. en uw clubje daar zelfs ook nog een beetje boos over word......Jammer echt jammer ik had de proff. van het NGG tot dan toe vele malen hoger ingeschat.
Als u een demo geeft is het uw verantwoordelijkheid dat de zaak ook op orde is.
Dat de demonstrateur zelf niet eens in de gaten heeft gehad dat het al die tijd niet al te best klonk, zegt alles over zijn slechte oren .
Dan ligt dat toch zeker niet aan mij?
Ik neem waar wat ik waarneem en dat was gedurende die 10 minuten niet al te best.
Niemand die ingreep of met het toestel bezig was, dus mag ik er als bezoeker toch zeker wel van uitgaan dat dit dan blijkbaar het fantastische geluid moet zijn
Als het goed had geklonken had ik het zeker ook laten weten.
Ik ben dus absoluut geen criticaster.
U heeft zelf (eventjes?) de boel verzaakt, en dat vind ik niet erg, maar geef het dan gewoon ronduit toe en ga niet om je heen slaan en mensen voor criticaster uitmaken.
Verder weet elke demonstrateur dat je nooit en echt nooit het grote publiek bereikt door het draaien van jazz .
Het feit dat u dat nog niet eens weet en zelfs maar wilt inzien.. en uw clubje daar zelfs ook nog een beetje boos over word......Jammer echt jammer ik had de proff. van het NGG tot dan toe vele malen hoger ingeschat.
Handtekening
Laatst bewerkt 21 apr 2013 20:43 door Ben Dijkman.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willem Roseboom
Onderwerp is gesloten.
21 apr 2013 18:04 - 21 apr 2013 18:10 #31208
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic Video van de lezing Bernard Terlingen over de F8X82A
Er is zeker veel geschreven en opgemerkt.
Ik wil daar toch wat aan toevoegen. Beslist niet om het laatste woord te hebben, maar zuiver ter verduidelijking.
Vooral nav de schelle hoge en vlakke tonen welke aan een verkeerde en onkundige plaatkeuze mijnerzijds werd toegedicht.
Zulke platen neem ik natuurlijk niet mee! Heb ik niet eens.
Het geval bleek echter dat een onbekend persoon aan de toonregeling had gezeten. Waarschijnlijk om uit te proberen.
Tja, dan houdt alles natuurlijk op.
Toen dat was rechtgezet kwamen de warme, zeer diepe en brede klanken weer terug. Maar toen was de criticaster klaarblijkelijk al verdwenen en heeft dus het verdere moois gemist.
Leuke weergave van het geheel. Hans bedankt!
Ik wil daar toch wat aan toevoegen. Beslist niet om het laatste woord te hebben, maar zuiver ter verduidelijking.
Vooral nav de schelle hoge en vlakke tonen welke aan een verkeerde en onkundige plaatkeuze mijnerzijds werd toegedicht.
Zulke platen neem ik natuurlijk niet mee! Heb ik niet eens.
Het geval bleek echter dat een onbekend persoon aan de toonregeling had gezeten. Waarschijnlijk om uit te proberen.
Tja, dan houdt alles natuurlijk op.
Toen dat was rechtgezet kwamen de warme, zeer diepe en brede klanken weer terug. Maar toen was de criticaster klaarblijkelijk al verdwenen en heeft dus het verdere moois gemist.
Leuke weergave van het geheel. Hans bedankt!
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 21 apr 2013 18:10 door NGG.
Onderwerp is gesloten.
21 apr 2013 13:35 - 21 apr 2013 13:42 #31201
door pietblaas
Groeten,
Piet.
Video van de lezing Bernard Terlingen over de F8X82A werd gestart door pietblaas
Hallo,
Over de lezing van Bernard Terlingen tijdens de laatste NVHR-dag is al veel geschreven. Maar je kan een en ander nu zelf eens terugzien.
Hans Dalderop was zo vriendelijke om speciaal voor de gelegenheid een videocamera te lenen. Hans heeft geen ervaring in het maken van video's, maar het resultaat is het beslist waard om gezien te mogen worden.
Deel 1:
en deel 2:
Over de lezing van Bernard Terlingen tijdens de laatste NVHR-dag is al veel geschreven. Maar je kan een en ander nu zelf eens terugzien.
Hans Dalderop was zo vriendelijke om speciaal voor de gelegenheid een videocamera te lenen. Hans heeft geen ervaring in het maken van video's, maar het resultaat is het beslist waard om gezien te mogen worden.
Deel 1:
en deel 2:
Groeten,
Piet.
Laatst bewerkt 21 apr 2013 13:42 door pietblaas. Reden: lukte eerst niet om de video's zichtbaar te krijgen.
Onderwerp is gesloten.