Radio's van 1950 tot 1970
Een bijzondere radio grammofoon combinatie Klarinet HDK442A
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
11 okt 2011 04:49 #10386
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Een bijzondere radio grammofoon combinatie Klarinet HDK442A
Klopt Maarten, ondertussen heb ik de schema's en doc toegezonden gekregen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11 okt 2011 00:30 #10385
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Een bijzondere radio grammofoon combinatie Klarinet HDK442A
Even een heel kort door de bocht antwoord: Er hoeft niet per definitie een equivalent te zijn in de HX-serie. Als dat er wel was, zou Philips daar eventueel ook gewoon een exportversie van hebben kunnen maken.
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
10 okt 2011 18:11 - 10 okt 2011 18:20 #10365
door hkruis
Een bijzondere radio grammofoon combinatie Klarinet HDK442A werd gestart door hkruis
Restauratie van een SDK442A.pdf
Hoi vrienden, Ik heb op het ogenblik een bijzonder radio grammofoon op de werkbank staan, een
Deense Philips HDK422A. Heeft sterke overeenkomsten met de modellen van Philips uit de HX serie, bv. HX242, HX444, HX434, 448 e.r. Echter de Deense uitvoering heeft FM en dat ben ik niet tegen gekomen in de HX serie. De RC is voorzien van een AG2002 platenspeler.
Als iemand weet welke equivalent van de HX-serie dit is hoor ik het graag.
Zie ook mijn verslag
Wellicht is die er wel,, als iemand het weet hoor ik het graag
Hoi vrienden, Ik heb op het ogenblik een bijzonder radio grammofoon op de werkbank staan, een
Deense Philips HDK422A. Heeft sterke overeenkomsten met de modellen van Philips uit de HX serie, bv. HX242, HX444, HX434, 448 e.r. Echter de Deense uitvoering heeft FM en dat ben ik niet tegen gekomen in de HX serie. De RC is voorzien van een AG2002 platenspeler.
Als iemand weet welke equivalent van de HX-serie dit is hoor ik het graag.
Zie ook mijn verslag
Wellicht is die er wel,, als iemand het weet hoor ik het graag
Laatst bewerkt 10 okt 2011 18:20 door hkruis.