Algemeen
radio van de rommelmarkt
18 apr 2011 22:19 #3728
door Laurens
.
Beantwoord door Laurens in topic Re: radio van de rommelmarkt
Creatief gemaakt kastje 
Voorzichtig met dat ding, het chassis staat onder spanning, afhankelijk van hoe de steker in het stopcontact zit. Ik weet niet hoeveel verstand je van zaken hebt, maar sommige onderdelen moeten absoluut nagekeken en misschien vervangen worden voordat je het ding onder spanning zet.
Voorzichtig met dat ding, het chassis staat onder spanning, afhankelijk van hoe de steker in het stopcontact zit. Ik weet niet hoeveel verstand je van zaken hebt, maar sommige onderdelen moeten absoluut nagekeken en misschien vervangen worden voordat je het ding onder spanning zet.
.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 apr 2011 21:21 #3724
door hans
Beantwoord door hans in topic Re: radio van de rommelmarkt
18 apr 2011 21:14 #3720
door hans
Beantwoord door hans in topic Re: radio van de rommelmarkt
18 apr 2011 16:50 #3715
door pieterv
Beantwoord door pieterv in topic Re: radio van de rommelmarkt
Een of meerdere foto's doet in dit soort gevallen vaak wonderen.
Kenners kunnen dan vaak het betreffende toestel herkennen.

Nummers zeggen niet altijd zoveel.
mvg, Pieter.
Kenners kunnen dan vaak het betreffende toestel herkennen.
Nummers zeggen niet altijd zoveel.
mvg, Pieter.
18 apr 2011 16:08 #3714
door hans
radio van de rommelmarkt werd gestart door hans
hallo radio liefhebbers .ik heb afgelopen zaterdag op een rommelmarkt een radio gekocht waarvan ik niet weet wat het fabricaat en het bouwjaar is.
ik heb toevallig in het rht no136 een artikel gelezen van gidi verheijen en daarin kwamen wel wat overeenkomsten van deze radio voor met wat hij beschreef van waldorp radioos.maar er zat geen type plaatje op de radio wel de licentie stikker van philips{dit nummer is A 08137}.
verder is er het frame nummer 72518 ingeslagen.en met rood potlood het nummer 806 op het chassis.wat niet overeen komt met het artikel.want daarin word vermeld dat de nummering loopt van 2006 tot 49252.verder wat over de buizen bezetting de 1e en 2e buis beginnen met een u maar zijn verder onleesbaar de 3e buis is een ubl 21 en de 4e een uy1[n]
dus wie kan mij verder helpen om dit raadsel op te lossen
ik heb toevallig in het rht no136 een artikel gelezen van gidi verheijen en daarin kwamen wel wat overeenkomsten van deze radio voor met wat hij beschreef van waldorp radioos.maar er zat geen type plaatje op de radio wel de licentie stikker van philips{dit nummer is A 08137}.
verder is er het frame nummer 72518 ingeslagen.en met rood potlood het nummer 806 op het chassis.wat niet overeen komt met het artikel.want daarin word vermeld dat de nummering loopt van 2006 tot 49252.verder wat over de buizen bezetting de 1e en 2e buis beginnen met een u maar zijn verder onleesbaar de 3e buis is een ubl 21 en de 4e een uy1[n]
dus wie kan mij verder helpen om dit raadsel op te lossen