Hallo allemaal,Sinds een paar dagen als beginner lid van deze website met als doel voor mij mijn eerste restauratie project. In mijn nieuwe woning is een oud Grundig meubel achter gebleven, die zou ik in ere willen herstellen en weer in gebruik willen nemen. De kast ziet er nog prima uit en ook het chassis ziet er compleet genoeg uit om in ieder geval de radio funktie redelijk snel weer aan de praat te krijgen (als ze al kapot is, heb de stekker er nog niet in durven steken). De platenspeler ontbreekt helaas dus daar zoek ik een nieuwe voor en daar begint mijn hulpvraag, als ik op internet speur naar het juiste apparaat dan kom ik uit bij de Mandello serie, versie 3 of 4 en daar zou dus een Grundig Automatic 36 platenspeler (eigenlijk Philps 22GC036/55) in thuis horen. Echter zit in alle meubels die ik op internet kan vinden de platenspeler rechts terwijl die bij mij links zat en komen de gaten in het meubel niet overeen met de pootjes van de platenspeler. Ik ben dus zeer benieuwd of ik op het juiste spoor zit.Wat meer over mezelf, ik ben 56 en woon in Groesbeek, van oorsprong een werktuigbouwkundige die gaandeweg affiniteit heeft opgebouwd met electronica en electrotechniek. Altijd werkzaam geweest in techniek en IT. Dus hoewel ik nog maar weinig echte electronica of apparatuur gereviseerd heb acht ik me best in staat om me op het pad van revisie/restauratie te begeven. Ongetwijfeld lerend door heel veel fouten te maken. De laatste jaren krijg ik steeds meer de neiging om kapotte apparatuur niet weg te doen maar te repareren, dat kunnen dus mechanische of electrotechnische reparaties zijn. Op dit moment ben ik nog heel druk om onze nieuwe woning op orde te krijgen maar zodra er meer hobbytijd ontstaat wil ik steeds meer in de revisie sfeer bezig gaan.Enige plaatjes van mijn Grundig in de bijlagen