Skip to main content
Algemeen

Koffer met Garrard 4SP platenspeler tooncelvraag

• Tonmeister Henk
  • [Tonmeister Henk]
Meer
22 apr 2016 23:30 - 22 apr 2016 23:33 #60416 door Tonmeister Henk
Beantwoord door Tonmeister Henk in topic Koffer met Garrard 4SP platenspeler tooncelvraag
Peter, het zou ook wel eens onbewust dieper kunnen zitten: De wens is de vader van de gedachte ........ :lol:

Ik zie de krantenkop al voor me : " Motorpolitie onderuit in Almere door vliegend rubberwiel"

Henk
Laatst bewerkt 22 apr 2016 23:33 door Tonmeister Henk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
22 apr 2016 22:49 #60415 door peter1952
Die stomme spellingscontrole ook! Normaal controleer ik een bericht voor ik het plaats, maar ik heb er kennelijk overheen gekeken.

Maar ik denk dat het wel duidelijk is dat ik motorpoelie en poelie bedoel....... (gaat weer bijna fout)
Van het woord schaallampje maakte hij toen ik dat voor de eerste keer intikte ook een heel mooi woord.

Groeten,
Peter

Peter Boin,

Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.

• Tonmeister Henk
  • [Tonmeister Henk]
Meer
22 apr 2016 22:40 - 22 apr 2016 22:41 #60414 door Tonmeister Henk
Beantwoord door Tonmeister Henk in topic Koffer met Garrard 4SP platenspeler tooncelvraag
Bert , je hebt natuurlijk helemaal gelijk . Stom Ik had het zelf nog willen verwijderen maar ben na het boodschappen opgehouden door m'n buurman , net te laat dus . Ik ben mede in de war gebracht doordat ik de afgelopen dagen aan het rekenen ben geweest ivm aanschaf andere velgen en banden voor m'n auto , zitten nu te grote velgen met (veel) te brede banden op waardoor buiten het ongunstiger verbruik de snelheidsmeter ook niet meer klopt . Geeft in dit geval te weinig aan wat ook al gauw een fikse boete kan opleveren . Ben even vergeten dat die snelheids aanwijzing door het toerental beinvloed wordt ipv de omtrek van de band . Dus in geval van een naafdynamo gaat mijn verhaal wel op , maar dat zal heeft Peter zeker niet voor ogen gehad hebben .

Nogmaals een goed weekend , Henk
Laatst bewerkt 22 apr 2016 22:41 door Tonmeister Henk.

Meer
22 apr 2016 20:07 - 22 apr 2016 20:34 #60413 door Bert V.
@ Tonmeister Henk,

Of je wacht hier bewust op een reactie (wat ik betwijfel :( ), maar je bent abuis:
Bij een kleiner wiel gaat het lampje niét feller branden; de afgelegde weg t.o.v. het origineel blijft dezelfde!
(Het blijkt toch steeds weer een wijdverbreid misverstand.)

P.S. die van de politie was een goeie!

Bert
Laatst bewerkt 22 apr 2016 20:34 door Bert V..

Meer
22 apr 2016 19:38 #60412 door Francois129
:P :P :lol: :lol: :thumbsup:

Tja, soms moet je wel een beetje fantasie hebben met spellingscheckers (denk ik dan).

François

• Tonmeister Henk
  • [Tonmeister Henk]
Meer
22 apr 2016 18:18 #60411 door Tonmeister Henk

peter1952 schreef : ............ en hij moet de motorpolitie op de juiste plek raken.........

:woohoo: Dat lijkt me niet verstandig , levert op z'n minst een vette boete op .

Het is net als bij een fietsdynamo: Je licht gaat ook niet feller branden als je een groter wiel monteert.

Dat klopt . Je licht gaat feller branden met een kleiner wiel .

Ook de motorpoepie kun je nog op de as verschuiven.

Daar zit duidelijk een luchtje aan .......

Goed weekend , Henk

Gemaakt door Kunena