Skip to main content
Algemeen

Akoestiek

Meer
10 feb 2015 18:00 #50576 door admin
Beantwoord door admin in topic Akoestiek
Ja alles is in dit topic wel gezegd en voor we blijven herhalen , sluit ik het onderwerp.

Henk van 't Kruis
Onderwerp is gesloten.
Meer
10 feb 2015 16:00 #50573 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Akoestiek
@ Henk K, Forum beheerder. Ben ik wel met Huub eens.
Persoonlijke irritaties kunnen ook wel buiten dit openbare forum worden "uitgevochten".
Hebben NIETS met het topic meer te maken.
Bezem, weg er mee!
Gr Cees.
Onderwerp is gesloten.
Meer
10 feb 2015 08:38 - 10 feb 2015 08:38 #50568 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Akoestiek
Sluit maar af Henk
Ik vind het allemaal wat Afgezaagt worden
Er is al zoo veel gezegt en geschreven
Over die versterkers en luidsprekers
Huub
Laatst bewerkt 10 feb 2015 08:38 door Huub.
Onderwerp is gesloten.
Meer
10 feb 2015 00:52 - 10 feb 2015 02:18 #50566 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Akoestiek
akoestiek.nl/

Als Henk er geen problemen mee heeft wil ik toch nog even op een aantal zaken welke mij naar de kop zijn geslingerd reageren.

Want goh want zijn die versterkers goed alles wat Bert heb is goed een ander is kut zo komt het over

Bij Jon, alias jontl heb ik een AG9006 met AD5032 speakerset gehoord, daar was ik vol lof over wat ik hier op het forum ook vermeld heb.

Ten eerste geen originele speakers dan zie je een moderne quad versterker erop dingen die totaal niet aansluiten op
Deze apparaten waar je geen goede referentie krijgt om tegen andere te melden dat dit goed is.

De quad versterker heb ik niet, wel de Dynaco PAT-4 voorversterker welke waarschijnlijk bedoeld werd.
Deze heeft een hoog uitgang signaal en daardoor uitermate geschikt om de AG9007's goed uit te sturen.
Deze zal niet de beste match met de AG9007 hebben maar staat wel zijn mannetje.
Met twee AG9004's in de voorversterking vind ik het beter, hetgeen ik ook in onderstaand bericht heb aangegeven.

www.buizenradioclub.nl/forum/32-hi-q-app...kers-op-een-rij.html

Ik citeer.
Daarnaast ook nog twee AG9004/9007's stereo aangesloten.
In deze setting ook voor stereo voor mij ook de absolute nummer een.

Onzin dan zul je hier met meet grafieken moeten komen dat kan men niet omdat men de apparatuur er niet voor heeft
En gewoon amateuristisch geknoei is.

Zoals de meeste hier ben ik geen professional op dit gebied, amateuristisch geknoei is een ander verhaal wat dat betreft voel ik me niet aangesproken.

Een mede hobbyist welke over dezelfde top gereviseerde apparatuur, AG9004/9007 en de AD5032 speaker set beschikt heeft hier de zelf gebouwde Bombardonset gehoord, zijn conclusie deze ga ik ook bouwen deze set laat de AD5032 met name in het laag een poepje ruiken.

Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 10 feb 2015 02:18 door Bert Kn.
Onderwerp is gesloten.
Meer
09 feb 2015 05:36 - 09 feb 2015 07:25 #50536 door admin
Beantwoord door admin in topic Akoestiek
Ik sluit het onderwerp even, om het een beetje schoon te gaan vegen.

EDIT; beetje aan het vegen geweest, altijd lastig omdat daarmee een onderwerp een onsamenhangende vorm krijgt.

Het is een onderwerp dat snel tot uitspraken leid die gebaseerd zijn op gevoelens en men de theorie erachter vergeet. Het wordt vaak nog erger als men de gevoelens in gaat vullen van anderen.

Verder is een fatsoenlijk taalgebruik gewenst. Houd er altijd rekening mee, iedereen is hier vrijwillig en ik verwacht ook wel respect voor elkaars hobby beleving of houd anders je mond houden .

Henk van 't Kruis
Laatst bewerkt 09 feb 2015 07:25 door admin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willem Roseboom, pietje b
Onderwerp is gesloten.
Meer
08 feb 2015 22:05 #50523 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Akoestiek

P.b en Bert zijn dikke vriendjes endeldarm geen tegen gas heb ik al eerder ondervonden in augustus
En zorgt dat alles naar de klote gaat

Zo dat zijn nogal wat aantijgingen.

Ik ben met recht trots op mijn spullen en met name de door mij zelf gereviseerde AG9004/9007 set en de zelfbouw speakers.

Daar is toch niets op tegen, heeft niets met vriendjes politiek van doen.

Zit er weer flink wat ruis op de achtergrond :s

Mvg.
Bert
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena