Algemeen
Verpakken en versturen
08 jan 2014 06:03 - 08 jan 2014 06:04 #39653
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Verpakken en versturen
Tja , al moet Henk 1 enkel schroefje versturen word het nog degelijk verpakt

dat is hem wel toevertrouwd.
Gisteren 2 losse luidsprekertjes ontvangen van Peter Boin, perfect verpakt !!
Het kan dus allemaal wel,
``Het scheelt of het van liefhebber voor liefhebber is`` dat klopt (meestal) wel maar de betreffende
TrioTrack kwam van een mede hobbyist af dus soms gaat dat ook niet op.
Maar goed, ik denk dat het nu wel weer duidelijk is en de meeste van ons weten gelukkig wel
hoe goed te verpakken.
De TrioTrack is intussen helemaal hersteld en staat prima te spelen op een van de groepswoningen.
Lee
dat is hem wel toevertrouwd.
Gisteren 2 losse luidsprekertjes ontvangen van Peter Boin, perfect verpakt !!
Het kan dus allemaal wel,
``Het scheelt of het van liefhebber voor liefhebber is`` dat klopt (meestal) wel maar de betreffende
TrioTrack kwam van een mede hobbyist af dus soms gaat dat ook niet op.
Maar goed, ik denk dat het nu wel weer duidelijk is en de meeste van ons weten gelukkig wel
hoe goed te verpakken.
De TrioTrack is intussen helemaal hersteld en staat prima te spelen op een van de groepswoningen.
Lee
Laatst bewerkt 08 jan 2014 06:04 door Lee.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
07 jan 2014 18:49 - 07 jan 2014 18:52 #39642
door pietje b
Beantwoord door pietje b in topic Verpakken en versturen
Ik heb een paar maanden geleden een radio toegestuurd gekregen door henk vh kruis ik hoefde alleen maar de verzendkosten te betalen radio is mij geschonken. Was zeer degelijk verpakt :thumbsup:
Het scheelt of het van liefhebber voor liefhebber is. maar tpg post heeft heel weinig respect voor de paketten er wordt echt mee gegooid en gesmeten.
Ik betaal meestal een acceptabel bedrag aan, en de rest onder rembours kost wat extra maar dan wordt het goed verakt omdat de verkoper er ook baat bij heeft.
Het komt ook wel voor dat men betaald heeft en dan de verkoper gaat opjagen door te mailen en te bellen van is het al verzonden. dan krijg je dat de verkoper op een gegeven moment ook denkt van weg is weg.
wees duidelijk dat je geen haast hebt en dat je graag even een berichtje hebt zodra verzonden.
Door even te bellen met verkoper en vragen of deze vaker paketten verzend dan weet je al of je extra voorlichting moet geven zonder gelijk als zeur over te komen.
Meld als verzender dat het een breekbaar pakket betreft plakke zei er stickers op van breekbaar op alle distributie centra hangen camera''s die kijken hoe het personeel er mee omgaat.
Evengoed zonde van de schade succes met de reparatie
Groet Piet
Het scheelt of het van liefhebber voor liefhebber is. maar tpg post heeft heel weinig respect voor de paketten er wordt echt mee gegooid en gesmeten.
Ik betaal meestal een acceptabel bedrag aan, en de rest onder rembours kost wat extra maar dan wordt het goed verakt omdat de verkoper er ook baat bij heeft.
Het komt ook wel voor dat men betaald heeft en dan de verkoper gaat opjagen door te mailen en te bellen van is het al verzonden. dan krijg je dat de verkoper op een gegeven moment ook denkt van weg is weg.
wees duidelijk dat je geen haast hebt en dat je graag even een berichtje hebt zodra verzonden.
Door even te bellen met verkoper en vragen of deze vaker paketten verzend dan weet je al of je extra voorlichting moet geven zonder gelijk als zeur over te komen.
Meld als verzender dat het een breekbaar pakket betreft plakke zei er stickers op van breekbaar op alle distributie centra hangen camera''s die kijken hoe het personeel er mee omgaat.
Evengoed zonde van de schade succes met de reparatie
Groet Piet
Laatst bewerkt 07 jan 2014 18:52 door pietje b. Reden: aanvulling
04 jan 2014 23:14 - 04 jan 2014 23:21 #39572
door mrphonograph
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic Verpakken en versturen
ik mail altijd een gedetailleerd inpak advies naar de verkoper voor dat ik tot de koop over ga wil de verkoper hier niet aan mee werken dan gaat de verkoop niet door
en zorg er altijd voor dat de comunicatie gaat via de eigen mail(dan heb je de bewijzen)
komt het apparaat ondanks jou advies niet goed aan omdat de verkoper toch besloten heeft jou advies niet op tevolgen dan kun je hem aanvechten via de ebay customer protection service (a.k.a. buyer protection-ebay zowel voor M.P. als ebay)dan kun je je geld terug krijgen vaak is dreigen hiermee al genoeg(het kan de verkoper zijn ebay of M.P. account kosten)
maar als het even kan dan haal ik mijn gekochte spulletjes op
koop wijs in het nieuwe jaar
groetjes tino
en zorg er altijd voor dat de comunicatie gaat via de eigen mail(dan heb je de bewijzen)
komt het apparaat ondanks jou advies niet goed aan omdat de verkoper toch besloten heeft jou advies niet op tevolgen dan kun je hem aanvechten via de ebay customer protection service (a.k.a. buyer protection-ebay zowel voor M.P. als ebay)dan kun je je geld terug krijgen vaak is dreigen hiermee al genoeg(het kan de verkoper zijn ebay of M.P. account kosten)
maar als het even kan dan haal ik mijn gekochte spulletjes op
koop wijs in het nieuwe jaar
groetjes tino
tino
Laatst bewerkt 04 jan 2014 23:21 door mrphonograph.
04 jan 2014 20:36 #39568
door Bert Kn
Dat kun je wel stellen bigfun
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Verpakken en versturen
Lee,Tja....daar weet jij alles van he Bert :lol: :lol: :lol:
Dat kun je wel stellen bigfun
Mvg.
Bert
04 jan 2014 19:12 - 04 jan 2014 19:12 #39566
door Lee
Tja....daar weet jij alles van he Bert :lol: :lol: :lol:
Lee
Beantwoord door Lee in topic Verpakken en versturen
Bert Kn schreef : [quote
Daarnaast heeft het soms nog een ander voordeel.
Je loopt dan nog wel eens tegen andere interessante spullen aan.
Tja....daar weet jij alles van he Bert :lol: :lol: :lol:
Lee
Laatst bewerkt 04 jan 2014 19:12 door Lee.
04 jan 2014 15:51 #39552
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Verpakken en versturen
Peter schreef.
Zo is het maar net.Produckt bekijken en een praatje maken vaak erg leuk en interessant
Mvg.
Bert