Algemeen
Verpakken en versturen
- Hoedendoosch
- [Hoedendoosch]
-
Minder
Meer
13 jan 2014 09:43 #39787
door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic Verpakken en versturen
Hoi,
ik heb zelf ook geen probleem met wat meer betalen als het goed verpakt moet worden. Toch merk ik als Marktplaatsverkoper dat sommige mensen er moeilijk over doen. Bij kwetsbare / zware stukken bied ik soms aan om het extra goed te verpakken in een doos en een "omdoos" tegen een kleine meerprijs. Maar liever heb ik dat het opgehaald wordt.
Pim.
ik heb zelf ook geen probleem met wat meer betalen als het goed verpakt moet worden. Toch merk ik als Marktplaatsverkoper dat sommige mensen er moeilijk over doen. Bij kwetsbare / zware stukken bied ik soms aan om het extra goed te verpakken in een doos en een "omdoos" tegen een kleine meerprijs. Maar liever heb ik dat het opgehaald wordt.
Pim.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
09 jan 2014 12:52 #39678
door Willem Roseboom
Beantwoord door Willem Roseboom in topic Verpakken en versturen
Ik ook, meestal goedkoper dan benzine voor in het vervoermiddel 
Groeten Willem
Groeten Willem
09 jan 2014 09:42 #39676
door Bert Kn
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
08 jan 2014 11:46 #39658
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Verpakken en versturen
Ik ook.
08 jan 2014 10:54 #39657
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Verpakken en versturen
Ik !!
- Hoedendoosch
- [Hoedendoosch]
-
Minder
Meer
08 jan 2014 09:40 - 08 jan 2014 09:44 #39654
door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic Verpakken en versturen
Hoi,
het goed verpakken voor verzenden van zware artikelen kost geld, want goede dozen / noppenfolie / vulmateriaal is niet altijd gratis of voorhanden. Iemand die af en toe iets opstuurt heeft vast wel een doos staan en wat oude kranten, maar wie regelmatig handel doet op bijvoorbeeld Marktplaats ontkomt bijna niet aan het kopen van verpakkingsmateriaal. Wie van jullie is bereid om (als koper) extra te betalen voor een goede verpakking, naast de kosten van het artikel én de verzendkosten ?
Pim.
het goed verpakken voor verzenden van zware artikelen kost geld, want goede dozen / noppenfolie / vulmateriaal is niet altijd gratis of voorhanden. Iemand die af en toe iets opstuurt heeft vast wel een doos staan en wat oude kranten, maar wie regelmatig handel doet op bijvoorbeeld Marktplaats ontkomt bijna niet aan het kopen van verpakkingsmateriaal. Wie van jullie is bereid om (als koper) extra te betalen voor een goede verpakking, naast de kosten van het artikel én de verzendkosten ?
Pim.
Laatst bewerkt 08 jan 2014 09:44 door Hoedendoosch.