Skip to main content
Algemeen

634C vraagjes

• Marc
  • [Marc]
  • Onderwerp Auteur
Meer
27 feb 2013 18:58 #28935 door Marc
Beantwoord door Marc in topic 634C vraagjes
Goedenavond leonardo ,

Dat zal heel erg aardig zijn als u de foto,s ervan heeft nogmaals mijn dank

Mijn naam is trouwens Frits

:thumbsup:
Onderwerp is gesloten.
Meer
27 feb 2013 18:02 #28931 door leonardo
Beantwoord door leonardo in topic 634C vraagjes
Hallo Tubetester,

Ik zal straks eens kijken of ik wat foto's heb. Heb je overigens ook een naam? Wel aardig om te weten wie je bent.

mvg Leonardo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marc
Onderwerp is gesloten.
  • Marc
  • [Marc]
  • Onderwerp Auteur
Meer
27 feb 2013 15:23 #28927 door Marc
634C vraagjes werd gestart door Marc
Een goedenmiddag ,

ik heb een 634C toestel gekocht en ben nu op zoek naar een paar goede fotos van de onderkant van de componenten .
Bij deze radio heeft men de schakelaar die 3 standen heeft kapot gemaakt en werd er los bij geleverd .
gelukkig kon ik een ander exemplaar bemachtigen via een mede hobbyist.
ook een lamp / weerstandslamp 1928 zoek ik nog .

Wie kan mij een paar duidelijke foto;s verschaffen van de onderkant zodat ik duidelijk de bedrading van en naar de 3 standen schakelaar kan terug bouwen want ook daar is veel weg geknipt en door verbonden , helaas kan ik geen schema lezen maar wel bouwen en omrekenen van weerstanden enz maar een tekening lezen nee dus.

ook een duidelijke foto van de weerstandsschakelaar rechts voor net boven het chassis zou welkom zijn want hier hangen 2 draden los boven en ik weet niet hoe deze te plaatsen.

Eventuele kosten worden vergoed voor de fotos en natuurlijk de 1928 lamp/buis

als de radio met de tijd klaar is maak ik er mooie fotos van en plaats deze hier op het forum ( als dat mag)

Heb heel internet afgezocht maar helaas geen foto,s kunnen vinden van de onderkant en als je ze vind zit die steun er helaas voor gemonteerd zodat ik de 3 standen schakelaar niet kan bekijken

Dank u allen
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena