Algemeen
de prijzen kelderen
Minder
Meer
19 jan 2012 07:07 #13816
door buurjongen
Beantwoord door buurjongen in topic Re: de prijzen kelderen
Beste Paul,
Dat vind ik nou een goede houding t.o.v. een hobby. 4000 Euro is uiteraard veel geld, maar ook niet onoverkomelijk. Daarnaast heb je ook nog eens zoveel plezier van je hobby. Wat helemaal gunstig is, is dat jij ook nog eens onderdelen verkoopt, waarmee je de kosten van je hobby ook als het ware drukt. Dan blijft het ook een hobby en wordt het geen opsessie. Zelf heb ik acht toestellen, daar komt niks bij en gaat ook niks af. Omdat wij een ' nostalgisch interieur ' heeben, komen die paar toestellen juist tot hun recht. Meer is niet altijd mooier vind ik persoonlijk.
groeten van Henk.
Dat vind ik nou een goede houding t.o.v. een hobby. 4000 Euro is uiteraard veel geld, maar ook niet onoverkomelijk. Daarnaast heb je ook nog eens zoveel plezier van je hobby. Wat helemaal gunstig is, is dat jij ook nog eens onderdelen verkoopt, waarmee je de kosten van je hobby ook als het ware drukt. Dan blijft het ook een hobby en wordt het geen opsessie. Zelf heb ik acht toestellen, daar komt niks bij en gaat ook niks af. Omdat wij een ' nostalgisch interieur ' heeben, komen die paar toestellen juist tot hun recht. Meer is niet altijd mooier vind ik persoonlijk.
groeten van Henk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
16 jan 2012 00:02 - 16 jan 2012 00:07 #13738
door Paul Brouwer
Beantwoord door Paul Brouwer in topic Re: de prijzen kelderen
Een verzameling heeft bij (al dan niet gedwongen) een waarde/opbrengst. Dat deze bij verkoop wat tegen kan vallen is heel normaal, gezien de economische crisis waar in we verkeren.
Ook ik heb een verzamelijk staan die mij eev kleine € 4.000 Euro gekost heeft maar zal dit bij lange na niet opgbrengen. Pech maar de restanten van slooptoetsellen brachten meer dan voldoende op om de prijs wat te drukken.
Groeten,
Paul
Ook ik heb een verzamelijk staan die mij eev kleine € 4.000 Euro gekost heeft maar zal dit bij lange na niet opgbrengen. Pech maar de restanten van slooptoetsellen brachten meer dan voldoende op om de prijs wat te drukken.
Groeten,
Paul
Laatst bewerkt 16 jan 2012 00:07 door Paul Brouwer.
13 jan 2012 21:19 - 13 jan 2012 22:10 #13660
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Re: de prijzen kelderen
@ Roland, de nepbieders op de bewuste advertentie zijn vrij eenvoudig te traceren als je ze een tijd in de gaten houdt, zo kwamen een aantal nepbiedingen uit het Gooi en werd ook mijn naam weer gebruikt om er een dubbelzinnig bod op te doen. Ach, ieder zijn humor denk ik wel eens. Verder kan het mij niet schelen. Gelukkig kan ik plezier beleven aan de radio hobby 
Groeten, Hans
Groeten, Hans
Laatst bewerkt 13 jan 2012 22:10 door Johannes.
Minder
Meer
13 jan 2012 18:16 #13657
door designradio
Beantwoord door designradio in topic Re: de prijzen kelderen
Designradio = Gatse Westerdijk uit Leeuwarden.
Met vriendelijke groet,
Gatse
Met vriendelijke groet,
Gatse
- brcf01
- [brcf01]
-
Minder
Meer
13 jan 2012 15:43 #13656
door brcf01
En wie is 'Designradio'?
Even voorstellen is wel zo aardig voor alle anderen.
Daarnaast is het forumregel om bijdragen met je eigen voornaam te ondertekenen.
In ieder geval welkom op het forum, 'Designradio'.
:thumbsup:
Beantwoord door brcf01 in topic Re: de prijzen kelderen
designradio schreef : Kijk op Google Afbeeldingen. Vul Ducretet Piano in en scroll vervolgens naar beneden en voila.
Plaats vervolgens de foto op MP. Hoezo nep.
En wie is 'Designradio'?
Even voorstellen is wel zo aardig voor alle anderen.
Daarnaast is het forumregel om bijdragen met je eigen voornaam te ondertekenen.
In ieder geval welkom op het forum, 'Designradio'.
:thumbsup:
Minder
Meer
13 jan 2012 14:44 - 13 jan 2012 14:45 #13655
door Roland Huisman
Beantwoord door Roland Huisman in topic Re: de prijzen kelderen
Laatst bewerkt 13 jan 2012 14:45 door Roland Huisman.