Skip to main content
Nieuws

Nieuw, dus even voorstellen

Meer
26 jul 2020 17:56 #84763 door Norbie
Beantwoord door Norbie in topic Nieuw, dus even voorstellen
Goed om te horen, wat betreft de spanning en dank voor waarschuwingen. Zal er zeker voorzichtig mee zijn. Zeker met (voor mij tenminste) al die nieuwe termen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
26 jul 2020 16:03 - 26 jul 2020 16:04 #84757 door PE9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Nieuw, dus even voorstellen
Er zit in ieder geval licht in het oog dus de hoogspanning is alvast aanwezig. Dit is een complex en ongebruikelijk toestel dus het zal wel een opgave worden om hem aan het spelen te krijgen. Neem alle waarschuwingen in acht.

Hoe dan ook, het toestel ziet er inderdaad mooi uit! Ik heb een zwak voor EL41 balanseindtrappen.

Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 26 jul 2020 16:04 door PE9ZZ.

Meer
26 jul 2020 15:57 #84756 door Norbie
Beantwoord door Norbie in topic Nieuw, dus even voorstellen
Hoi, Is inderdaad erg leuk om m weer aan het spelen te krijgen.
En geloof me, voor mij ook een ontzettende uitdaging!!!
Groet Norbert

Meer
26 jul 2020 12:18 - 26 jul 2020 12:24 #84748 door PE9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Nieuw, dus even voorstellen
Welkom hier! Ik heb het iets jongere broertje KY515 hier. Met de nieuwe lokale middengolfinitiatieven natuurlijk reuzeleuk om weer aan het spelen te krijgen. wel een stuk sjieker dan de mijne.

Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 26 jul 2020 12:24 door PE9ZZ.

Meer
26 jul 2020 07:34 #84744 door Norbie
Hallo, mijn naam is Norbert, wonende met mijn vriendin en twee zoontjes te Soesterberg. Ben 47 jaar oud. Sinds zaterdag 25 juli 2020 trotse eigenaar van een Erres KY 509 uit 1950 in zeer mooie staat, waarvan alleen de verlichting brandt. De bedoeling is uiteraard wel, dat er ok weer geluid uit gaat komen. Mijn fascinatie voor nostalgische radio's is eigenlijk nog maar kort geleden ontstaan. Ben dus ook nog en absolute leek op dit gebied. Al leer je natuurlijk snel als je iets leuk vindt. Ik hoop dan ook veel kennis en informatie op te doen op dit forum. Voorlopig ben ik nog wel even zoet, heb ik al gezien. Groet Norbert

Gemaakt door Kunena