- Berichten: 1729
Nieuws
steeds weer vanzelf uitgelogd ?
25 jul 2016 15:46 #61692
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic steeds weer vanzelf uitgelogd ?
Inmiddels gaat het al een hele week goed, dus verwacht ik dat het probleempje is opgelost :thumbsup:
M.vr.gr. Hans
M.vr.gr. Hans
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hkruis
Onderwerp is gesloten.
19 jul 2016 09:42 #61643
door Huub
Beantwoord door Huub in topic steeds weer vanzelf uitgelogd?
ik word nog met regel maat uitgelogd .
zo,n ramp is het ook weer niet log zo ook weer in
maar het zal niet behoeven ..
Huub
zo,n ramp is het ook weer niet log zo ook weer in
maar het zal niet behoeven ..
Huub
Onderwerp is gesloten.
19 jul 2016 06:12 - 19 jul 2016 06:14 #61642
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic steeds weer vanzelf uitgelogd?
Intussen is m'n router down- en weer upgebracht (ongerelateerd probleem) maar ik ben nog altijd ingelogd. Het was me niet zo opgevallen omdat ik vaak andere PC's waarmee ik ook ons forum bezoek uitzet. Ik laat Firefox de login onthouden en dan is het inderdaad een keer klikken en klaar.
Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 19 jul 2016 06:14 door PE9ZZ. Reden: Remember passwords
Onderwerp is gesloten.
18 jul 2016 08:39 #61634
door Franc
Beantwoord door Franc in topic steeds weer vanzelf uitgelogd ?
Dag Henk,
Ik ben nu enkele dagen ingelogd gebleven.
Zolang achtereen is het de laatste tijd nooit geweest.
Kan ook bijdrages lezen, loopt de I Pad vast dan blijf ik ingelogd.
Was vorige week echt anders.
Voor mij dus een heel stukje beter. :thumbsup:
Groet Frank
Ik ben nu enkele dagen ingelogd gebleven.
Zolang achtereen is het de laatste tijd nooit geweest.
Kan ook bijdrages lezen, loopt de I Pad vast dan blijf ik ingelogd.
Was vorige week echt anders.
Voor mij dus een heel stukje beter. :thumbsup:
Groet Frank
Onderwerp is gesloten.
17 jul 2016 23:16 #61631
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic steeds weer vanzelf uitgelogd ?
Hier gebeurd het zo af en toe ook.
Twee klikken en het is weer opgelost.
Twee klikken en het is weer opgelost.
Mvg.
Bert
Onderwerp is gesloten.
17 jul 2016 22:44 #61630
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic steeds weer vanzelf uitgelogd ?
Ik maak gebruik van zowel een iMac als een iPad en soms moet ik opnieuw inloggen. Vooral op de iMac geen probleem, want de inleggegevens staan in mijn sleutelhanger. Eén keer klikken en alles staat weer goed.
Ik heb er geen probleem mee.
Als browser gebruik ik Safari.
Groeten,
Peter
Ik heb er geen probleem mee.
Als browser gebruik ik Safari.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Onderwerp is gesloten.