Nieuws
steeds weer vanzelf uitgelogd ?
Minder
Meer
17 jul 2016 17:04 #61623
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic steeds weer vanzelf uitgelogd ?
Even een V bij ingelogd of onthouden zetten
Moet dan goed gaan Huub,
Moet dan goed gaan Huub,
René Daemen
Onderwerp is gesloten.
17 jul 2016 14:17 #61622
door Jan Bus
Beantwoord door Jan Bus in topic steeds weer vanzelf uitgelogd?
Ik was gisteren zonder verklaring uitgelogd. Windows 7 64bit + Firefox. Daarna geen problemen meer.
Jan
Jan
Onderwerp is gesloten.
17 jul 2016 13:12 - 17 jul 2016 13:15 #61621
door Huub
Beantwoord door Huub in topic steeds weer vanzelf uitgelogd?
Ik gebruik een gewone Huis computter Dwell
Niet zo,n oude door mijn zoon geinstaleert
Hij is werkzaam voor heen KPN mijn provider is Telfort ...KPN
en is mee gegaan met de verkoop DUS
hij heeft er ook jaren voor scholing NU nog
dus de computter is el degen lijk in orde .Windo,s 10
ieder half uur leg ik er uit na anderen sidens aangezie te hebben
Het is raar maar Waar ..
Huub
Niet zo,n oude door mijn zoon geinstaleert
Hij is werkzaam voor heen KPN mijn provider is Telfort ...KPN
en is mee gegaan met de verkoop DUS
hij heeft er ook jaren voor scholing NU nog
dus de computter is el degen lijk in orde .Windo,s 10
ieder half uur leg ik er uit na anderen sidens aangezie te hebben
Het is raar maar Waar ..
Huub
Laatst bewerkt 17 jul 2016 13:15 door Huub.
Onderwerp is gesloten.
17 jul 2016 12:43 #61620
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic steeds weer vanzelf uitgelogd?
@Huub: je geeft te weinig informatie. Wat voor besturingssysteem heb je? Gebruik je een echte browser (Firefox) of het speeltje van Microsoft? Of een fruitig speeltje (Apple Safari)? En hoeveel cookies heb je van buizenradioclub.nl? Het moeten er vier zijn. Gooi ze eens allemaal weg en log opnieuw in en kijk of je dan wel ingelogd blijft. Zolang je verbinding hebt met BRCF moet je login intact blijven. Ook na een week.
Tjerk, 9ZZ
Onderwerp is gesloten.
Minder
Meer
- Berichten: 40
17 jul 2016 12:35 #61619
door radiowizzard
Beantwoord door radiowizzard in topic steeds weer vanzelf uitgelogd ?
Hoi
Ik heb hetzelfde probleem om de paar dagen moet ik opnieuw inloggen, want dan ben ik er blijkbaar uitgegooid.
Theo
Ik heb hetzelfde probleem om de paar dagen moet ik opnieuw inloggen, want dan ben ik er blijkbaar uitgegooid.
Theo
Onderwerp is gesloten.
- Francois129
- [Francois129]
-
- Offline
- Na de buizentoestellen ook vintage toestellen
17 jul 2016 10:41 #61618
door Francois129
Beantwoord door Francois129 in topic steeds weer vanzelf uitgelogd ?
Dag Huub,
Heb ik ook op mijn IPad. Ik dacht dat het Apple probleem was. Blijkbaar niet.
François
Heb ik ook op mijn IPad. Ik dacht dat het Apple probleem was. Blijkbaar niet.
François
Onderwerp is gesloten.