Skip to main content
Nieuws

steeds weer vanzelf uitgelogd ?

Meer
17 jul 2016 22:30 #61629 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic steeds weer vanzelf uitgelogd ?
Radiowizzard, Het heeft volgens mij niet te maken met identieke problemen als de andere fora.

Ik had de forum software zo ingesteld dat je automatische uitgelogd werd als er geen activiteit werd uitgevoerd door een gebruiker. Deze sessietijd heb ik nu verhoogd en wacht af of er nog problemen zijn., Activiteit op de website staat los van activiteit en het gebruik van het forum.

Henk

Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.
Onderwerp is gesloten.
Meer
17 jul 2016 21:16 #61628 door peters0076
Beantwoord door peters0076 in topic steeds weer vanzelf uitgelogd ?
Hallo

Ik had het vanmorgen ook.
Bij gloeidraad en transistorforum altijd ingelogd nooit problemen
Ook mijn computer niet geupdate

gr peter
Onderwerp is gesloten.
Meer
17 jul 2016 20:15 #61627 door radiowizzard
Hallo

Nog even een paar bijzonderheden:
Draai al jaren onder Windows XP-pro
Verder Firefox 47.0
Dit probleem is ongeveer gelijktijdig ontstaan met het probleem op het buurforum.
Te weten het niet juist terug keren na het sluiten van een thread.

Theo
Onderwerp is gesloten.
Meer
17 jul 2016 19:44 #61626 door admin
Beantwoord door admin in topic steeds weer vanzelf uitgelogd ?
Ik kan geen fouten vinden in de back-end die problemen zouden kunnen veroorzaken.
Sommige browsers en beveiliging software zijn regelmatig op je PC aan het schoonmaken en wist de cookies. ok het inloggen op 2 verschillende systemen PC of Tablet kan een oorzaak zijn. Hierdoor wordt je naam en WW niet onthouden

Ik heb voor dit moment de vraag voorgelegd aan de Provider of er iets bekend is met dit probleem en ook de sessie duur 5 x vergroot. Als je nml ingelogd bent en je pleegt geen activiteit wordt je uitgelogd op het forum.

Henk van 't Kruis
Onderwerp is gesloten.
Meer
17 jul 2016 18:57 #61625 door Huub
Beantwoord door Huub in topic steeds weer vanzelf uitgelogd ?
Ja ik dat ook steeds ingelogd blijven
Nu op het moment blijft het wat langer
Ja ik ben ook weer zo ingelogd .
Huub
Onderwerp is gesloten.
Meer
17 jul 2016 17:07 - 17 jul 2016 17:11 #61624 door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic steeds weer vanzelf uitgelogd ?
Dag Huub,

Mij overkomt sinds een tijdje hetzelfde. Opnieuw inloggen en daarna gaat het weer een paar dagen goed. Het vakje "onthoud mij" aanvinken helpt niet. Ik gebruik een Toshiba laptop met Windows 7 en de nieuwste versie van Vuurvos.
Vanmorgen heb ik opnieuw ingelogd en laat ik wel weten na hoeveel tijd je vanzelf wordt uitgelogd.
Een groot probleem vind ik het niet maar ik vind het wel merkwaardig dat zoiets ineens ontstaat.....
@ Rene Daemen,
Een V bij ingelogd of onthouden zetten helpt niet......je wordt ook dan uitgelogd.

Groeten, Hans
Laatst bewerkt 17 jul 2016 17:11 door Johannes.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena