- Berichten: 1084
Nieuws
Radio509
11 apr 2016 10:43 #60235
door thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Muziekvoorkeur is een kwestie van smaak.
Ik vind het geluid wat vlak. Weinig dynamisch.
Thijs
Ik vind het geluid wat vlak. Weinig dynamisch.
Thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marotick
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11 apr 2016 00:19 #60227
door Cees
@ Huub,
Zal wel aan ons oude l*ll*n liggen, maar ik moet jouw beamen.
Hoofdpijn muziek.
Maar dat vonden de oude l*ll*n toen wij jong waren van onze muziek ook.
Generatiekloof.
Dus de topic starter hoeft dit niet als negatieve kritiek op te nemen.
En misschien op andere uren muziek voor de oude l*ll*n...?
Cees.
Zal wel aan ons oude l*ll*n liggen, maar ik moet jouw beamen.
Hoofdpijn muziek.
Maar dat vonden de oude l*ll*n toen wij jong waren van onze muziek ook.
Generatiekloof.
Dus de topic starter hoeft dit niet als negatieve kritiek op te nemen.
En misschien op andere uren muziek voor de oude l*ll*n...?
Cees.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marotick
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
10 apr 2016 15:10 - 10 apr 2016 15:22 #60211
door Huub
IK denk aan het aanhoren
Dat er geen verschil geeft met meer bestaande zenders
Dat je daarom niks van de zender verneem
We barsten er van . Dus ???
De zender is met de uitstruring behoorlijk hard.
komt wel zuiver over .. jongen mensen zenders ...
minder geschikt voor oude LLLui.
Huub
Dat er geen verschil geeft met meer bestaande zenders
Dat je daarom niks van de zender verneem
We barsten er van . Dus ???
De zender is met de uitstruring behoorlijk hard.
komt wel zuiver over .. jongen mensen zenders ...
minder geschikt voor oude LLLui.
Huub
Laatst bewerkt 10 apr 2016 15:22 door Huub.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marotick
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
10 apr 2016 13:09 - 10 apr 2016 13:19 #60210
door Marotick
Beste mede hobbyisten,
Meestal hebben we het over radio-ontvangers en de wonderlijke wereld die dat is.
Ik wil het hebben over een radiozender en dan een moderne één zonder zendantenne maar één die direct zijn signaal in de internetaansluiting deponeert.
Ik ben belangeloos medewerker van die zender, Radio509. Ik verdien er dus niets maar doe verschillende noodzakelijke klusjes. De rest van de medewerkers zijn voornamelijk slechtziende of blinde personen die radio maken voor iedereen dus niet voor de eigen doelgroep. Er zijn natuurlijk wel programma's in de avonduren die wel voor en door deze groep mensen gemaakt wordt.
Radio509 bestaat bijna 7 jaar en vreemd genoeg kent niemand dat radiostation. U zult het waarschijnlijk ook niet kennen.
Waarom dit verhaal?
Ik zou het prettig vinden als de lezer van dit stukje, de moeite zou willen nemen om eens te willen luisteren en mij te willen vertellen wat er eventueel aan het station schort want we willen het station verbeteren, altijd.
Het station is er voor iedereen dus niet alleen voor jongeren of andere groepen.
Voornamelijk komt de muziekkeus uit de computer, maar er zijn ook live programma's
Op werkdagen tussen 10 en 14 uur en van 17.00 tot 19.00 uur
Het station begint meteen te spelen na het invoeren van de website.
www.radio509.nl
Er is ook een app. Zoek naar radio509 (aan elkaar) bij ios en androit.
Reacties kunnen naar jack@radio509.nl of via de postbus van dit forum.
Veel luister plezier en ik hoop dat u uw kritische noot laat horen.
Vast bedankt
Jack Marotick
Meestal hebben we het over radio-ontvangers en de wonderlijke wereld die dat is.
Ik wil het hebben over een radiozender en dan een moderne één zonder zendantenne maar één die direct zijn signaal in de internetaansluiting deponeert.
Ik ben belangeloos medewerker van die zender, Radio509. Ik verdien er dus niets maar doe verschillende noodzakelijke klusjes. De rest van de medewerkers zijn voornamelijk slechtziende of blinde personen die radio maken voor iedereen dus niet voor de eigen doelgroep. Er zijn natuurlijk wel programma's in de avonduren die wel voor en door deze groep mensen gemaakt wordt.
Radio509 bestaat bijna 7 jaar en vreemd genoeg kent niemand dat radiostation. U zult het waarschijnlijk ook niet kennen.
Waarom dit verhaal?
Ik zou het prettig vinden als de lezer van dit stukje, de moeite zou willen nemen om eens te willen luisteren en mij te willen vertellen wat er eventueel aan het station schort want we willen het station verbeteren, altijd.
Het station is er voor iedereen dus niet alleen voor jongeren of andere groepen.
Voornamelijk komt de muziekkeus uit de computer, maar er zijn ook live programma's
Op werkdagen tussen 10 en 14 uur en van 17.00 tot 19.00 uur
Het station begint meteen te spelen na het invoeren van de website.
www.radio509.nl
Er is ook een app. Zoek naar radio509 (aan elkaar) bij ios en androit.
Reacties kunnen naar jack@radio509.nl of via de postbus van dit forum.
Veel luister plezier en ik hoop dat u uw kritische noot laat horen.
Vast bedankt
Jack Marotick
Laatst bewerkt 10 apr 2016 13:19 door Marotick.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: lampje
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.