Nieuws
Best bekeken met iedere andere browser dan Internet Explorer
Minder
Meer
13 aug 2012 18:11 - 13 aug 2012 18:11 #20324
door Marcel L
Hoi René,
Wat bedoel je precies (afgezien van de chatfunctie)?
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Best bekeken met iedere andere browser dan Internet Explorer
HiFiGN schreef : .....Jammer dat een paar kleinigheden
niet meer lijken te lukken.....
Hoi René,
Wat bedoel je precies (afgezien van de chatfunctie)?
Groeten van Marcel
Laatst bewerkt 13 aug 2012 18:11 door Marcel L.
Onderwerp is gesloten.
- brcf01
- [brcf01]
-
Minder
Meer
13 aug 2012 16:57 - 13 aug 2012 17:01 #20322
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic Best bekeken met iedere andere browser dan Internet Explorer
Ook op een Apple computer werkt Firefox uitstekend en is prima.
Maar ook de eigen Safari van Apple vertoond geen enkel probleem.
Eveneens allemaal gratis en regelmatig updates.
De laatste update voor het programma van het forum is niet zonder
slag of stoot gegaan lijkt het, maar het beheer heeft het meeste
wel weer opgelost, waarvoor hulde. Jammer dat een paar kleinigheden
niet meer lijken te lukken. Misschien later weer.
Het ziet er in ieder geval netjes uit en je wordt er hier in ieder
geval vrolijk van, wat toch het uitgangspunt van een hobby is.
Groet
Maar ook de eigen Safari van Apple vertoond geen enkel probleem.
Eveneens allemaal gratis en regelmatig updates.
De laatste update voor het programma van het forum is niet zonder
slag of stoot gegaan lijkt het, maar het beheer heeft het meeste
wel weer opgelost, waarvoor hulde. Jammer dat een paar kleinigheden
niet meer lijken te lukken. Misschien later weer.
Het ziet er in ieder geval netjes uit en je wordt er hier in ieder
geval vrolijk van, wat toch het uitgangspunt van een hobby is.
Groet
Laatst bewerkt 13 aug 2012 17:01 door brcf01.
Onderwerp is gesloten.
13 aug 2012 16:34 - 13 aug 2012 16:59 #20320
door pieterv
Beantwoord door pieterv in topic Best bekeken met iedere andere browser dan Internet Explorer
Drie jaar geleden ben ik begonnen met LINUX Ubuntu op een inmiddels 8 jarige HP Compaq PC. Ik gebruik nu Linux Ubuntu versie 10.4. Als browser gebruik ik Fire Fox voor Linux. En alles gratis ook met de regelmatige updates van de software.
Werkt uitstekend, ook voor dit forum. Ik zou niet anders meer willen. :thumbsup:
(En als je nog geen afscheid van windows kunt nemen: je kunt Linux 'dual boot' installeren zodat je altijd kunt kiezen welk OS je gaat gebruiken.)
mvg, Pieter.
Werkt uitstekend, ook voor dit forum. Ik zou niet anders meer willen. :thumbsup:
(En als je nog geen afscheid van windows kunt nemen: je kunt Linux 'dual boot' installeren zodat je altijd kunt kiezen welk OS je gaat gebruiken.)
mvg, Pieter.
Laatst bewerkt 13 aug 2012 16:59 door pieterv. Reden: toevoegen extra tekst
Onderwerp is gesloten.
13 aug 2012 15:18 - 13 aug 2012 15:21 #20316
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Best bekeken met iedere andere browser dan Internet Explorer
Vanaf dat ik Firefox gebruik heb ik geen problemen meer met het lezen en bekijken van wat voor pagina dan ook, dus ook deze site en dat is wel zo prettig
Ik kan het iedereen aanraden (dat mag toch wel
)
Ik overweeg om ook Windows te verruilen voor een ander besturings systeem, ik weet nog niet wat
ik dan zou kunnen gebruiken
Microsoft is n.l. ook niet compatibel met mijn portemonee :whistle:
Lee
Ik kan het iedereen aanraden (dat mag toch wel
Ik overweeg om ook Windows te verruilen voor een ander besturings systeem, ik weet nog niet wat
ik dan zou kunnen gebruiken
Microsoft is n.l. ook niet compatibel met mijn portemonee :whistle:
Lee
Laatst bewerkt 13 aug 2012 15:21 door Lee.
Onderwerp is gesloten.
13 aug 2012 15:06 - 06 jan 2013 01:48 #20315
door Marcel L
Hallo,
Microsoft trekt zich met Internet Explorer schijnbaar weinig aan van wereldwijde afspraken omtrent Internet standaarden. Het is dan ook de enige browser met een "compatability knop", en dat zegt toch genoeg.
Dagelijks krijg ik mailtjes van mensen die problemen ondervinden zoals hierboven beschreven, en nog andere problemen.
De enige oplossing die ik aan kan dragen is deze: probeer eens een andere browser.
Iedere andere browser heeft al deze problemen niet en is probleemloos te installeren naast Internet Explorer, voor het geval u die zou willen blijven gebruiken.
Als oud-ICT-er en ervaren website-programmeur zie ik daar geen enkele reden voor overigens: bijvoorbeeld Firefox, Chrome of Opera is genoeg.
Gezien de problematiek met IE moeten we dus wel stellen:
Deze website is niet compatibel met Internet Explorer webbrowsers.
Niet dat ik dat wil, maar het is nu eenmaal zo. En ik kan daar helaas niks aan doen.
(Microsoft wel!)
Groeten van Marcel - uw Forumbeheerder : FYI :
Best bekeken met iedere andere browser dan Internet Explorer werd gestart door Marcel L
johanvisser schreef : ik volg de radio fora iedere dag, en hier valt mij af en toe op dat er bijdragen zijn die te breed zijn, zodat ik rechts een stuk tekst moet raden.
Concreet staan er in dit onderwerp 3 bijdragen van Verdicom: waarvan deze te breed is.
Het komt voor bij meerdere leden.
Heb ik ergens iets fout ingesteld?
ik gebruik XP-sp3 en browser IE.....
Hallo,
Microsoft trekt zich met Internet Explorer schijnbaar weinig aan van wereldwijde afspraken omtrent Internet standaarden. Het is dan ook de enige browser met een "compatability knop", en dat zegt toch genoeg.
Dagelijks krijg ik mailtjes van mensen die problemen ondervinden zoals hierboven beschreven, en nog andere problemen.
De enige oplossing die ik aan kan dragen is deze: probeer eens een andere browser.
Iedere andere browser heeft al deze problemen niet en is probleemloos te installeren naast Internet Explorer, voor het geval u die zou willen blijven gebruiken.
Als oud-ICT-er en ervaren website-programmeur zie ik daar geen enkele reden voor overigens: bijvoorbeeld Firefox, Chrome of Opera is genoeg.
Gezien de problematiek met IE moeten we dus wel stellen:
Deze website is niet compatibel met Internet Explorer webbrowsers.
Niet dat ik dat wil, maar het is nu eenmaal zo. En ik kan daar helaas niks aan doen.
(Microsoft wel!)
Groeten van Marcel - uw Forumbeheerder : FYI :
Laatst bewerkt 06 jan 2013 01:48 door Marcel L.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Lee
Onderwerp is gesloten.