Nieuws
Best bekeken met iedere andere browser dan Internet Explorer
Minder
Meer
14 aug 2012 23:16 #20372
door Roland Huisman
Ik vind met de mobiele foon de 800 prima
ik gebruik
deze regelmatig. Ik ben al blij dat die chat er uit is. Die gaf problemen met mobiel.
Groeten, Roland
(dit heb ik nu ook geschreven op mijn android htc)
Beantwoord door Roland Huisman in topic Best bekeken met iedere andere browser dan Internet Explorer
maarten schreef : @Hans: zelfs mijn oudste notebook is 1024 pixels breed en ik denk dat je er wel van uit mag gaan dat geen enkele laptop of vaste computer nog daaronder komt.
Aan de andere kant moet het ook mogelijk zijn om de site niet full-screen te bekijken, dus dan is 800 pixels wellicht toch wel makkelijk.
Ik heb ook nog niet geprobeerd hoe de site op mijn telefoon (640x480 met Opera mobile of Nokia browser) rendert, maar de vraag is of je dat zou moeten willen. Misschien interessant voor Marcel om eens te kijken of er ueberhaupt mobiele gebruikers zijn.
Ik vind met de mobiele foon de 800 prima
deze regelmatig. Ik ben al blij dat die chat er uit is. Die gaf problemen met mobiel.
Groeten, Roland
(dit heb ik nu ook geschreven op mijn android htc)
Onderwerp is gesloten.
14 aug 2012 23:01 - 14 aug 2012 23:01 #20370
door Paul Brouwer
Beantwoord door Paul Brouwer in topic Best bekeken met iedere andere browser dan Internet Explorer
Als "verstokte IE-gebruiker" maak ik nog altijd gebruik van IE8 en ondervind totaal geen problemen met de weergave van dit forum. 
Ik begrijp ook niet waar het fout zou moeten gaan.
Groeten,
Paul
Ik begrijp ook niet waar het fout zou moeten gaan.
Groeten,
Paul
Laatst bewerkt 14 aug 2012 23:01 door Paul Brouwer.
Onderwerp is gesloten.
14 aug 2012 22:48 #20369
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Best bekeken met iedere andere browser dan Internet Explorer
Dus: Even onderaan deze pagina op de button Get Firefox klikken en dan worden
als bij toverslag alle problemen teniet gedaan! Afbeeldingen mooi bekijken en goed
afdrukken. Pagina's heel mooi volledig kunnen bekijken en tekst er helemaal goed op.
Waar praten wij nu nog over?
Of is het koud water vrees om van IE af te stappen?
Dus: Klikken.
Vr gr Cees.
als bij toverslag alle problemen teniet gedaan! Afbeeldingen mooi bekijken en goed
afdrukken. Pagina's heel mooi volledig kunnen bekijken en tekst er helemaal goed op.
Waar praten wij nu nog over?
Of is het koud water vrees om van IE af te stappen?
Dus: Klikken.
Vr gr Cees.
Onderwerp is gesloten.
14 aug 2012 20:35 #20367
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Best bekeken met iedere andere browser dan Internet Explorer
@Hans: zelfs mijn oudste notebook is 1024 pixels breed en ik denk dat je er wel van uit mag gaan dat geen enkele laptop of vaste computer nog daaronder komt.
Aan de andere kant moet het ook mogelijk zijn om de site niet full-screen te bekijken, dus dan is 800 pixels wellicht toch wel makkelijk.
Ik heb ook nog niet geprobeerd hoe de site op mijn telefoon (640x480 met Opera mobile of Nokia browser) rendert, maar de vraag is of je dat zou moeten willen. Misschien interessant voor Marcel om eens te kijken of er ueberhaupt mobiele gebruikers zijn.
Onderwerp is gesloten.
14 aug 2012 18:35 #20360
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Best bekeken met iedere andere browser dan Internet Explorer
Marcel ,
Kan het zijn dat de tijd verkeerd staat ?
Mijn zojuist geplaatste bericht geeft aan dat het om 19.32 uur is geplaatst terwijl het in werkelijkheid 20.32 uur was
Lee
Kan het zijn dat de tijd verkeerd staat ?
Mijn zojuist geplaatste bericht geeft aan dat het om 19.32 uur is geplaatst terwijl het in werkelijkheid 20.32 uur was
Lee
Onderwerp is gesloten.
14 aug 2012 18:32 #20359
door Hans van der Marel
Beantwoord door Hans van der Marel in topic Best bekeken met iedere andere browser dan Internet Explorer
Problemen met IE heb ik niet op deze website ( IE8 64 bits versie ).
Wat ik alleen niet snap is waarom alles binnen zo'n 800 pixels breedte moet worden gepropt. Er zijn bijna geen pc's meer met een 800 pixel breed scherm.
Een beetje notebook zit op 1200 en de iets luxere op 1600.
Wat ik alleen niet snap is waarom alles binnen zo'n 800 pixels breedte moet worden gepropt. Er zijn bijna geen pc's meer met een 800 pixel breed scherm.
Een beetje notebook zit op 1200 en de iets luxere op 1600.
Onderwerp is gesloten.