Skip to main content
Nieuws

Het laatste nieuws over het forum

  • Hoedendoosch
  • [Hoedendoosch]
Meer
22 dec 2010 07:35 #339 door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Hallo Marcel,

het is een mooi forum geworden. Het enige dat ik op wil merken is dat er geen melding is dat je een nieuwe PM hebt. Dus als je inlogt zie je niet dat je een PM hebt. Is dat aan te passen zodat je een pop up krijgt of dat er een (1) achter het kopje "Persoonlijke berichten" komt als je een nieuwe PM hebt.

Pim.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
20 dec 2010 22:20 #295 door klaas
Beantwoord door klaas in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Van 20 punten naar 98 punten! Het is gewoon gezellig hier...! Kijk eens op de site van de buren. Erg gedateerd! Ik vind dat Marcel SUPER bezig is! Voortaan hier komen dus!

smileykerstk kerstboom-gr kerstboom-gr kerst-kaars kerstboom-gr kerstboom-gr smileykerstk

kerstcadeau

Gr, Klaas.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • René R
  • [René R]
Meer
19 dec 2010 12:44 #248 door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Hoi

Ik zie dat het oude forum gearchiveerd is in de Main Menu (Home of Links).

Prima, dacht even dat het helemaal verdwenen was.

Zo is er toch nog eventueel wat terug te zoeken.

kerstman-dan
René (R)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • René R
  • [René R]
Meer
17 dec 2010 22:36 #195 door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Mooooooooooooie kleuren inmiddels!
Ik voel me hier althuis.

Groet
René R.

odenneboom

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
17 dec 2010 22:31 #194 door Gino
Beantwoord door Gino in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Een nieuwe opzet is toch altijd weer wennen.

Zo zal het met dit nieuwe forum ook zijn.

Ik ben allang blij dat er door Marcel zo'n hoop werk van gemaakt wordt..........

Als het oud is is het leuk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
16 dec 2010 11:26 - 16 dec 2010 11:29 #166 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Hallo op het nieuwe forum ik
probeer nu of ik het goed doe
Ja ik vind ook maar stilte aanwezig
Mischien ook beter dat het oude forum dicht moet ?
Maar ik zeg nogmaals Dat voor mij het nieuwe niet
Nodig had geweest . Het oude lijkt mij beter
Mischien vind ik om dat ik gewoon ouder beter vind ?
Maar afwachten ??? Maar ik merk toch wel dat het
Nieuwe goed werkt .Dus ook maar niet tevroeg een oordeel.
Geven .Huub
Laatst bewerkt 16 dec 2010 11:29 door Huub.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: René R

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena