Skip to main content
Nieuws

Het laatste nieuws over het forum

  • René R
  • [René R]
Meer
16 dec 2010 10:33 - 16 dec 2010 10:41 #165 door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Haha.

Het lijkt me niet dat het oude forum "uit de lucht moet" (voorlopig).
Wel afgesloten voor gebruik. Wellicht zoekt iemand nog eens iets.
Maar dat had Marcel al eerder verteld.
Het staat nu ook al als "archief" op deze site geregistreerd.
We wachten nu nog (Marcel: doe het in je eigen tempo hoor!) op het foto archief.
Dat brengt me eigenlijk nog op een vraagje: kan het zo zijn dat als je
een foto upload in een bericht dat dan ook de vraag komt of je de foto in het fotoarchief
wilt opslaan? Als je dan met 'ja' beantwoordt zou je een programmaatje kunnen
krijgen om het in de juiste map op te slaan.
Zomaar een idee.

Marcel: keep on the good work!
Grote waardering van mij dat je dit allemaal maar weer fikst.

Groet
René (R)

kerstcadeau
Laatst bewerkt 16 dec 2010 10:41 door René R.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
16 dec 2010 10:05 #163 door klaas
Beantwoord door klaas in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Marcel,

Wat ik enorm verrassend vind in de lay out is de herkenbare, en mooi vormgegeven kerstsfeer.

Succes met de verdere ontwikkeling, en zo snel mogelijk het oude forum uit de lucht!

Gr, Klaas.kerstkrans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
15 dec 2010 22:13 - 18 dec 2010 20:19 #160 door Marcel L
Beste Forummers,

Het forum draait nu, en voor zover ik het kan overzien werkt alles goed.

De overstap naar een nieuw type forum gaat de meeste mensen goed af, gezien het aantal berichten dat nog op het oude forum wordt gepost: 0 in de laatste 24 uur.
Daar ben ik erg blij om, hoewel ik me besef dat een boel mensen nog wel even zullen moeten wennen.

De blauwe kleuren in de layout werken ook niet echt mee aan een comfortabel gevoel, en dat is ook het eerste dat ik nu aan ga pakken.
De kleuren moeten anders, en ik wil hier en daar ook wat lettertypes en -groottes aanpassen.
Maar dat kost wel even wat tijd, want daarvoor moet ik door vele regels code heen op zoek naar de juiste variabelen.

Binnenkort zal ik ook een begin maken met het aanleggen van de Help-pagina, en het schrijven van de forumregels.

Een prettige avond nog!

Groeten van Marcel - uw Forumbeheerder kerstcadeau

Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Laatst bewerkt 18 dec 2010 20:19 door Marcel L.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: verbeek, René R

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena