Nieuws
Het laatste nieuws over het forum
- aphelbloezem
- [aphelbloezem]
-
Minder
Meer
23 dec 2010 23:18 - 23 dec 2010 23:22 #448
door aphelbloezem
Beantwoord door aphelbloezem in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Hallo Marcel
En eigenlijk allemaal .
De overgang van het nieuwe Forum is eigenlijk probleem loos gegaan ,het is een leuk open forum .
Verder kan het zijn dat iemand niet begrijpt wat je schrijft en daar reageer je dan op .achteraf lees je dat
en denk je nou dat had wel minder gekund ,maar ja het staat daar .
Van mij is bekend dat ik nogal scherp en op het kantje schrijf neem er niet te veel notie van
want eerlijk het komt meer bout en bottig over dan dat ik eigenlijk bedoel.
Ik schrijf misschien wel een beetje te veel vanuit mijn hart ,maar ja wel eerlijk bedoeld en niet om
iemand onderuit te halen,dat vind ik zonde van mijn tijd en staak daarna ook meestal de tread.
Groeten Aphelbloezem Kerstman smileykerstk odenneboom
En eigenlijk allemaal .
De overgang van het nieuwe Forum is eigenlijk probleem loos gegaan ,het is een leuk open forum .
Verder kan het zijn dat iemand niet begrijpt wat je schrijft en daar reageer je dan op .achteraf lees je dat
en denk je nou dat had wel minder gekund ,maar ja het staat daar .
Van mij is bekend dat ik nogal scherp en op het kantje schrijf neem er niet te veel notie van
want eerlijk het komt meer bout en bottig over dan dat ik eigenlijk bedoel.
Ik schrijf misschien wel een beetje te veel vanuit mijn hart ,maar ja wel eerlijk bedoeld en niet om
iemand onderuit te halen,dat vind ik zonde van mijn tijd en staak daarna ook meestal de tread.
Groeten Aphelbloezem Kerstman smileykerstk odenneboom
Laatst bewerkt 23 dec 2010 23:22 door aphelbloezem.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
22 dec 2010 20:19 #371
door Marcel L
Een pop-up heb ik nog niet aan de praat kunnen krijgen, maar je kunt het wel degelijk zien als er nieuwe PM voor je is:
Groeten van Marcel kerstboom-kl
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Hoedendoosch schreef : Hallo Marcel,
het is een mooi forum geworden. Het enige dat ik op wil merken is dat er geen melding is dat je een nieuwe PM hebt. Dus als je inlogt zie je niet dat je een PM hebt. Is dat aan te passen zodat je een pop up krijgt of dat er een (1) achter het kopje "Persoonlijke berichten" komt als je een nieuwe PM hebt.
Pim.
Een pop-up heb ik nog niet aan de praat kunnen krijgen, maar je kunt het wel degelijk zien als er nieuwe PM voor je is:
Groeten van Marcel kerstboom-kl
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René R
- [René R]
-
Minder
Meer
22 dec 2010 11:48 #352
door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Wat grappig
Je kan bovenaan elke discussie zien
wie er op hetzelfde moment als jij
naar de deze discussie kijken.
Bijna een chatbox dus.....
Groet
René (R)
kerstman-dan kerstman-dan kerstman-dan kerstman-dan
Je kan bovenaan elke discussie zien
wie er op hetzelfde moment als jij
naar de deze discussie kijken.
Bijna een chatbox dus.....
Groet
René (R)
kerstman-dan kerstman-dan kerstman-dan kerstman-dan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
22 dec 2010 10:14 - 22 dec 2010 10:16 #348
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Op het oude forum kijk ik ook niet meer van Marcel..
En opdat helen anderen RadioFORUM Helemaal niet
Dat kan van mij wel stoppen dat is een beknot forum
Helemaal niet gezellig met Alleen maar oog voor het heel oude
Ik vind dit Forum heel goed Huub
En opdat helen anderen RadioFORUM Helemaal niet
Dat kan van mij wel stoppen dat is een beknot forum
Helemaal niet gezellig met Alleen maar oog voor het heel oude
Ik vind dit Forum heel goed Huub
Laatst bewerkt 22 dec 2010 10:16 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René R
- [René R]
-
Minder
Meer
22 dec 2010 09:40 #343
door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Hoi
Als je een PM hebt ontvangen wordt dat vermeld bij Persoonlijke Berichten.
Groet
René (R)kerstcadeau
Als je een PM hebt ontvangen wordt dat vermeld bij Persoonlijke Berichten.
Groet
René (R)kerstcadeau
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
- Berichten: 1095
22 dec 2010 08:15 #340
door Ouwe Schipper
Beantwoord door Ouwe Schipper in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Dat idee had ik ook al, van de week een PM naar René R gestuurd maar geen idee of hij het heeft ontdekt
Nico
Nico
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.