Skip to main content
Nieuws

Het laatste nieuws over het forum

  • aphelbloezem
  • [aphelbloezem]
Meer
23 dec 2010 23:18 - 23 dec 2010 23:22 #448 door aphelbloezem
Beantwoord door aphelbloezem in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Hallo Marcel

En eigenlijk allemaal .

De overgang van het nieuwe Forum is eigenlijk probleem loos gegaan ,het is een leuk open forum .
Verder kan het zijn dat iemand niet begrijpt wat je schrijft en daar reageer je dan op .achteraf lees je dat
en denk je nou dat had wel minder gekund ,maar ja het staat daar .
Van mij is bekend dat ik nogal scherp en op het kantje schrijf neem er niet te veel notie van
want eerlijk het komt meer bout en bottig over dan dat ik eigenlijk bedoel.
Ik schrijf misschien wel een beetje te veel vanuit mijn hart ,maar ja wel eerlijk bedoeld en niet om
iemand onderuit te halen,dat vind ik zonde van mijn tijd en staak daarna ook meestal de tread.

Groeten Aphelbloezem Kerstman smileykerstk odenneboom ;)
Laatst bewerkt 23 dec 2010 23:22 door aphelbloezem.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
22 dec 2010 20:19 #371 door Marcel L

Hoedendoosch schreef : Hallo Marcel,

het is een mooi forum geworden. Het enige dat ik op wil merken is dat er geen melding is dat je een nieuwe PM hebt. Dus als je inlogt zie je niet dat je een PM hebt. Is dat aan te passen zodat je een pop up krijgt of dat er een (1) achter het kopje "Persoonlijke berichten" komt als je een nieuwe PM hebt.

Pim.


Een pop-up heb ik nog niet aan de praat kunnen krijgen, maar je kunt het wel degelijk zien als er nieuwe PM voor je is:




Groeten van Marcel kerstboom-kl

Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • René R
  • [René R]
Meer
22 dec 2010 11:48 #352 door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Wat grappig

Je kan bovenaan elke discussie zien
wie er op hetzelfde moment als jij
naar de deze discussie kijken.
Bijna een chatbox dus.....

Groet
René (R)

kerstman-dan kerstman-dan kerstman-dan kerstman-dan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
22 dec 2010 10:14 - 22 dec 2010 10:16 #348 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Op het oude forum kijk ik ook niet meer van Marcel..
En opdat helen anderen RadioFORUM Helemaal niet
Dat kan van mij wel stoppen dat is een beknot forum
Helemaal niet gezellig met Alleen maar oog voor het heel oude
Ik vind dit Forum heel goed Huub
Laatst bewerkt 22 dec 2010 10:16 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • René R
  • [René R]
Meer
22 dec 2010 09:40 #343 door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Het laatste nieuws over het forum
Hoi

Als je een PM hebt ontvangen wordt dat vermeld bij Persoonlijke Berichten.

Groet
René (R)kerstcadeau

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
22 dec 2010 08:15 #340 door Ouwe Schipper
Dat idee had ik ook al, van de week een PM naar René R gestuurd maar geen idee of hij het heeft ontdekt
Nico

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena