Alhoewel al weer bijna een jaar geleden afgerond, toch maar bijgaand een foto en het schema van mijn zelfbouw gitaarversterker met 2 x EL86 push-pull in de eindtrap en met 2 x ZZ1040 voor de gestabiliseerde voeding van de schermroosters van de EL86's.
Hopelijk draagt dit bij aan het weer in de juiste stemming komen om een nieuw project te bouwen. Aan schema's/plannen in ieder geval geen gebrek...