Zelfbouw
Na de Proton een Duette
- Francois129
- [Francois129]
-
- Na de buizentoestellen ook vintage toestellen
Minder
Meer
05 aug 2023 10:06 #97697
door Francois129
Beantwoord door Francois129 in topic Na de Proton een Duette
Wat zijn de gegevens van de seleniumcel. Carad gebruikte deze ook en heb er nog wel liggen.
François
François
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Cees
Minder
Meer
04 aug 2023 23:38 #97695
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Na de Proton een Duette
@ Lex, even afwachten wat je binnen krijgt via NFOR , mocht er iets niet lukken wil ik wel zoeken in de Amroh doos.
Laat dan maar weten.
Laat dan maar weten.
Cees- pa1dba
04 aug 2023 18:13 #97694
door Alexandre
Handtekening
Na de Proton een Duette werd gestart door Alexandre
Nu mijn Proton project met succes is afgesloten ben ik begonnen met een nieuw project, een originele Duette. Ik vond het vroeger l prachtig, die kast, stereo, WW weergave. Alleen onbereikbaar voor een scholier met een krantenwijkje.
Ik heb inmiddels bijna al de onderdelen verzameld. Ook enkele moeilijke delen zoals de kast met frontplaat en het chassis.
Maar nog niet alles, ik mis nog een aantal min of meer essentiële onderdelen.
Zoals de selenium cel, dat zal wel niet meer lukken. Maar ook nog een ontbrom potmeter van 100 ohm, en een drietal instelbare draadgewonden weerstanden, 2 x 250 ohm Vitrohm 6 Watt met aftakclip en 1 x eenzelfde uitvoering van 500 ohm. En een stereo potmeter van 100 Meg met schakelaar.
Het wachten is ook nog op een aantal bestelde onderdelen, het is UPS nog niet gelukt om het binnen een redelijk termijn te bezorgen.
Maar dat komt vast nog wel. Als iemand nog tips heeft hoor ik dat graag.
Lex
Ik heb inmiddels bijna al de onderdelen verzameld. Ook enkele moeilijke delen zoals de kast met frontplaat en het chassis.
Maar nog niet alles, ik mis nog een aantal min of meer essentiële onderdelen.
Zoals de selenium cel, dat zal wel niet meer lukken. Maar ook nog een ontbrom potmeter van 100 ohm, en een drietal instelbare draadgewonden weerstanden, 2 x 250 ohm Vitrohm 6 Watt met aftakclip en 1 x eenzelfde uitvoering van 500 ohm. En een stereo potmeter van 100 Meg met schakelaar.
Het wachten is ook nog op een aantal bestelde onderdelen, het is UPS nog niet gelukt om het binnen een redelijk termijn te bezorgen.
Maar dat komt vast nog wel. Als iemand nog tips heeft hoor ik dat graag.
Lex
Handtekening